Χώρισαν οι δρόμοι του ΠΑΟΚ με τον προπονητή, Χρήστο Τζουβάρα, ο οποίος μέχρι πρότινος είχε αναλάβει την τεχνική ηγεσία του τμήματος χάντμπολ γυναικών του ”δικεφάλου του Βορρά”.
Με ανακοίνωσή του, ο Α.Σ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε το τέλος της μεταξύ τους συνεργασίας, ευχαριστώντας τον Τζουβάρα για την προσφορά του:
Η ανακοίνωση:
«Ο ΑΣ ΠΑΟΚ και το τμήμα Χάντμπολ Γυναικών ανακοινώνουν τη λύση της συνεργασίας με τον προπονητή κ. Χρήστο Τζουβάρα, στον οποίο ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην προσωπική και επαγγελματική του πορεία».
