Πυροβολισμοί σημειώθηκαν σε νοσοκομείο της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα.
Πρόκειται για το νοσοκομείο Westchester Medical Center.
Στην περιοχή έχουν σπεύσει ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες οι πυροβολισμοί προήλθαν από τον τέταρτο όροφο του νοσοκομείου.
