Αθλητισμός

Δηλητηρίαση για πέντε παίκτες του Παναθηναϊκού

Δηλητηρίαση για πέντε παίκτες του Παναθηναϊκού

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pagenews.gr
στο Google Discover
Με συμπτώματα δηλητηρίασης πέντε παίκτες του Παναθηναϊκού.

Παναθηναϊκός: Με συμπτώματα δηλητηρίασης διακομίσθηκαν σε ιδιωτικό θεραπευτήριο της Αθήνας, πέντε παίκτες της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ αυτών, βρίσκονται ο Νικ Καλάθης, ο ΝτεΣον Τόμας και ο Ντίνος Μήτογλου, η συμμετοχή των οποίων στην αυριανή εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Κολοσσό για την 7η αγωνιστική της Α1, θεωρείται απίθανη.