Αυτοδιοίκηση

Χρήστος Σπίρτζης: “Δώσαμε μάχη για να έχει αυτοκινητόδρομο ο πολίτης της Ηλείας”

Χρήστος Σπίρτζης: “Δώσαμε μάχη για να έχει αυτοκινητόδρομο ο πολίτης της Ηλείας”
Χρήστος Σπίρτζης: Οι δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών για την ανακατασκευή της Εθνικής Οδού Πατρών - Πύργου.

Χρήστος Σπίρτζης: Ως μεγάλη μάχη χαρακτήρισε ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών το έργο ανακατασκευής της Εθνικής Οδού Πατρών Πύργου.

Ο Χρήστος Σπίρτζης, ανέφερε σχετικά σε ομιλία του στο αναπτυξιακό συνέδριο Πελοποννήσου:

“Δώσαμε μία μεγάλη μάχη τέσσερα χρόνια για να μπορέσει επιτέλους ο πολίτης της Ηλείας να έχει αυτοκινητόδρομο και όχι μονοπάτι, να έχει αυτοκινητόδρομο με διαχωριστική νησίδα ασφαλείας, αλλά και να ξέρει ποιοι έχουν λαϊκίσει για να κερδίσουν την ψήφο του και ποιοι έδωσαν τη μάχη για να υπάρχει αυτοκινητόδρομος στην περιοχή.

Πηγή φωτογραφίας: Eurokinissi

Αν γίνονταν οκτώ διαγωνιστικές διαδικασίες, δηλαδή δεν ανέβαινε ο ανταγωνισμός για να έχουμε έκπτωση του 50%, δεν θα είχαμε αυτοκινητόδρομο, όπως επίσης δεν θα είχαμε χρηματοδότηση του έργου ούτε για μία λωρίδα ανά κατεύθυνση με λωρίδα έκτακτης ανάγκης και σίγουρα χωρίς διαχωριστικό, αν είχαμε έκπτωση του 25% και του 30%”.

Για την πορεία του έργου, είπε τα εξής:

“Στάλθηκαν στη Βουλή οι έξι συμβάσεις, δηλαδή οι διαγωνισμοί των έξι από τα οκτώ τμήματα, ενώ το έβδομο στάλθηκε στις 21 Ιανουαρίου στο Ελεγκτικό Συνέδριο, αλλά τις επόμενες 15 μέρες θα έρθει στο υπουργείο για να οδεύσει και αυτό προς τη Βουλή και μένει το όγδοο, όπου έχουμε ασφαλιστικά μέτρα, άρα έχουμε ένα χρονοδιάγραμμα ενάμιση με δύο μήνες για να ολοκληρωθεί και αυτός ο διαγωνισμός

Ενώ για τα υπόλοιπα έργα σημείωσε:

“Έχουμε τον οδικό άξονα της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου στο τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα που θα δημοπρατηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2019 και έχει προϋπολογισμό 160 εκατομμύρια ευρώ. Στη συνέχεια έχουμε τον οδικό άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη που δημοπρατείται μέσα στους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους και έχει προϋπολογισμό 180 εκατομμύρια ευρώ.

Πηγή φωτογραφίας: Eurokinissi

Όσον αφορά στο τμήμα Πύργος – Καλό Νερό έχει κατατεθεί η περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου ενώ έχει προϋπολογισμό 19,8 εκατομμύρια ευρώ.Τα επόμενα δύο σημαντικά έργα είναι η παράκαμψη Λαγκαδίων, αλλά και ο οδικός άξονας Τρίπολη – Βυτίνα Αρχαία Ολυμπία”.

Τέλος, για τα έργα του σιδηρόδρομου, ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε:

“Ολοκληρώνεται το Μάρτιο του 2019 η κατασκευή νέας διπλής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο, οπότε θα είναι δυνατή η κυκλοφορία συρμών σε αυτό το τμήμα, ενώ ο προϋπολογισμός του έργου είναι 227 εκατομμύρια ευρώ.

Μέχρι τον Μάιο του 2019 θα έχει συμβασιοποιηθεί γιατί ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός ηλεκτροκίνησης του τμήματος Κιάτο- Αίγιο, όχι μόνο δηλαδή γραμμή αλλά και ηλεκτροκίνηση. Εξελίσσονται σε ικανοποιητικό βαθμό οι εργασίες της νέας διπλής γραμμής από το Αίγιο μέχρι το Ρίο, προϋπολογισμού 389 εκατομμυρίων ευρώ και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης είναι τον Ιούνιο του 2020.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 θα έχουμε τη συμβασιοποίηση του έργου για την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμός -Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments