Ελλάδα

Γιώργος Καραγιάννης: “Δεν υπήρχαν έτοιμες μελέτες για το Μετρό Θεσσαλονίκης”

Γιώργος Καραγιάννης: “Δεν υπήρχαν έτοιμες μελέτες για το Μετρό Θεσσαλονίκης”
Γιώργος Καραγιάννης: Ο γενικός γραμματέας Υποδομών χαρακτήρισε ως "μυθεύματα" το γεγονός ότι υπήρχαν έτοιμες μελέτες για το Μετρό της Θεσσαλονίκης.

Γιώργος Καραγιάννης: Συνέντευξη στην εφημερίδα “Μακεδονία” έδωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, αναφέροντας ως “μύθο” το γεγονός πως η κυβέρνηση απέρριψε έτοιμες μελέτες από το παρελθόν. Χαρακτηριστικά τόνισε ότι: «Ανάμεσα στους μύθους που διακινούσαν όσοι θέλουν να φτιάξουν μια εικονική πραγματικότητα που καταδικάζει τελικά τη Θεσσαλονίκη να μην έχει Μετρό, ήταν και ότι δήθεν για τη μέθοδο που απορρίψαμε υπήρχαν έτοιμες μελέτες. Όπως αποδείχτηκε, όμως, η οριστική μελέτη επιπέδου 2 στατικών για το υπόγειο τμήμα της λύσης με την in situ παραμονή των αρχαίων, απορρίφθηκε από την προηγούμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό».

“Σύντομα η οριστική μελέτη”

Ο Γιώργος Καραγιάννης μίλησε για το κόστος της μελέτης: «Το κόστος της συγκεκριμένης λύσης εκτιμάται σε πρώτη φάση περίπου στα 35 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον, χωρίς τις πρόσθετες αρχαιολογικές εργασίες, με μεγάλη αβεβαιότητα για το χρόνο ολοκλήρωσης.

Στη λύση που επιλέγουμε, ο σταθμός προσαρμόζεται όσο το δυνατόν καλύτερα στα πλαίσια της αρχικής λύσης που υπάρχει στη σύμβαση, με μικρές αποκλίσεις από την αρχική προσφορά. Η μελέτη του είναι βατή, πολύ κοντά στις μελέτες των υπολοίπων σταθμών του έργου. Συνεπώς γρήγορα θα έχουμε την οριστική μελέτη και τη μελέτη εφαρμογής, ώστε με το πέρας της αρχαιολογικής εκσκαφής να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής».

Ο κ. Καραγιάννης υποστηρίζει ότι είναι η μόνη λύση που εξασφαλίζει ότι και το Μετρό θα ολοκληρωθεί -και μάλιστα συντομότερα και με χαμηλότερο κόστος- και τα αρχαία θα προστατευτούν και θα αναδειχτούν αποτελεσματικότερο και σημειώνει ότι με το σχεδιασμό του υπουργείου το έργο θα παραδοθεί ολοκληρωμένο το αργότερο τον Απρίλιο του 2023.

«Κι αυτό είναι σημαντικό γιατί χωρίς το σταθμό Βενιζέλου, όλοι καταλαβαίνουμε ότι το έργο θα ήταν κολοβό. Και προσέξτε: Αν το Μετρό ξεκινούσε να λειτουργεί χωρίς το σταθμό Βενιζέλου, σύντομα θα έπρεπε να κλείσουν και οι σταθμοί ΝΣΣ, Δημοκρατίας, Αγία Σοφία, για διάστημα έως 18 μήνες. Δηλαδή θα είχαμε δήθεν “Μετρό“-κοροϊδία, χωρίς τους 4 κεντρικότερους σταθμού» υπογραμμίζει.

Τέλος, για τα σχέδια του υπουργείου για τη Θεσσαλονίκη τονίζει ότι είναι ένα πολύ σημαντικό έργο που θα βοηθήσει κυκλοφοριακά τη Θεσσαλονίκη είναι η αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής. Με την κατασκευή υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου 2+2 λωρίδων κυκλοφορίας, από το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου έως το ύψος των Κωνσταντινοπολίτικων και αναβάθμιση της υφιστάμενης οδο και συμειώνει ότι η δημοπράτηση του έργου θα γίνει με ΣΔΙΤ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments