Άποψη

«Live your myth in Greece»

«Live your myth in Greece»
Ο Λάμπρος Καλαρρύτης στο blog του στο Pagenews.gr "ξεσκεπάζει" τον τρόπο που ο Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης διαφημίζει την παράνομη μετανάστευση στην Ελλάδα ως τουριστικό προϊόν.

Μέσω του προγράμματος “Φιλοξενία” ο Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης προσφέρει αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης σε προσωρινά καταλύματα σε ευάλωτα άτομα που έρχονται από τα νησιά. Έχουμε παράσχει στέγαση σε περισσότερους από 6.000 ευάλωτους μετανάστες και πρόσφυγες.» Θα μπορούσε να είναι απόσπασμα από τουριστική καμπάνια για την προβολή προορισμού και κατά μία έννοια είναι. Είναι από το… προωθητικό υλικό του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης για την Ελλάδα!

Ο Ahmad και η κόρη του Rodyana από τη Συρία, παρουσιάζονται στο παραπάνω διαφημιστικό(!) βίντεο και συνεχίζουν τη διήγηση: «Όταν φτάσαμε στην Ελλάδα, μας μετέφεραν εδώ σε αυτό το ξενοδοχείο και μας φέρθηκαν πραγματικά καλά. Η ψυχολογία μας άλλαξε άμεσα και αγαπήσαμε την Ελλάδα περισσότερο. Στη Λέσβο δεν είχαμε ιδέα τι θα συνέβαινε στο μέλλον. Θέλω τα παιδιά μου να συνεχίσουν τις σπουδές τους και να πετύχουν τους στόχους τους. Όσο για μένα, δούλευα σε πεντάστερα εστιατόρια και θέλω να συνεχίσω να εργάζομαι σε αυτόν τον τομέα είτε εδώ είτε σε κάποια άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης«.

Στη συνέχεια του βίντεο εμφανίζονται ο Mohamad από την Ερυθραία και η σύζυγός του Amena που έφτασαν στην Κω από το Σουδάν: «Δόξα τω Θεώ είμαστε καλά και είμαστε συγκλονισμένοι από όλες αυτές τις ανέσεις. Ζούμε σε ένα αξιοπρεπές μέρος με ιατρικές υπηρεσίες. Ο Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης μας έχει βοηθήσει και το ξενοδοχείο είναι υψηλής ποιότητας».

Από τη στιγμή που οι προσδοκίες που καλλιεργούνται από τον ΔΟΜ είναι τέτοιες, για «ξενοδοχεία υψηλής ποιότητας» λογικό είναι που οι μετανάστες απογοητεύονται όταν τους μεταφέρουν σε ανενεργά μοναστήρια ή στρατόπεδα. Αν ο ΔΟΜ διαφημίζει την παράνομη μετανάστευση στην Ελλάδα ως ένα νέο τουριστικό προϊόν και μάλιστα δωρεάν και επιδοτούμενο, όσοι το έχουν δει το διαφημιστικό σποτάκι περιμένουν εγκατάσταση σε ξενοδοχείο με πισίνα και βέβαια τα επιδόματα.

Οι δουλέμποροι έχουν κάθε λόγο να αναπαράγουν την καμπάνια του ΔΟΜ, ότι στην Ελλάδα όποιος μπαίνει παράνομα θα βρίσκει τζάμπα δωμάτιο σε ξενοδοχείο ή σπίτι, διότι και τα σπίτια διαφημίζονται, θα έχει κάρτα μετρητών με 550 τον μήνα ανά άτομο και δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για την οποία δεν πλήρωσε ποτέ. Αν αναλογιστεί κάποιος τις χώρες από τις οποίες έρχονται οι μετανάστες, αντιλαμβάνεται ότι το marketing των δουλεμπόρων και του Ερντογάν γίνεται πολύ εύκολη υπόθεση.

Όλη η αλυσίδα είναι ευχαριστημένη. Ο ΔΟΜ διαφημίζει τον προορισμό με μία καμπάνια που θα ζήλευε και ο ΕΟΤ, δουλέμποροι και ΜΚΟ βγάζουν δισεκατομμύρια, οι παράνομοι μετανάστες βρίσκονται στα καλά καθούμενα σε ξενοδοχεία και με κάρτες μετρητών, η Τουρκία εποικίζει και αποσταθεροποιεί την Ελλάδα, οι Ευρωπαίοι έχουν κλείσει τα σύνορά τους και έχουν σφραγίσει την έξοδο (όχι την είσοδο) στα δικά μας μετατρέποντας τη χώρα σε ένα απέραντο hot spot.

Οι μόνοι που αισθάνονται κάπως «άβολα» είναι οι Έλληνες που παρακολουθούν ενεοί την εισβολή, με τις ελληνικές κυβερνήσεις να κάνουν τους θαλαμηπόλους στους μετανάστες, υποχρεώνοντας τον στρατό σε ρόλο κέτερινγκ και καμαριέρας.

Υ.Γ. Το βίντεο του ΔΟΜ κατέβηκε, προφανώς μετά τις αντιδράσεις και συνειδητοποιώντας ότι τους πήρανε χαμπάρι κατά το κοινώς λεγόμενο. Μέχρι να βγάλει το επόμενο. Το παλιό καλό μότο «Live your myth in Greece» θα ταιριάζει απόλυτα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο