Αθλητισμός

Μίκαελ Σουμάχερ: Τότε τον είδαμε για πρώτη φορά σε μονοθέσιο της Formula 1

Μίκαελ Σουμάχερ: Τότε τον είδαμε για πρώτη φορά σε μονοθέσιο της Formula 1
Ο Μίκαελ Σουμάχερ γίνεται 51 ετών, εξακολουθεί τα τελευταία έξι χρόνια να δίνει μεγάλη μάχη και το pagenews.gr θυμάται τη μέρα που τον είδαμε για πρώτη φορά μέσα σε μονοθέσιο της Formula 1.

Για τον Μίκαελ Σουμάχερ έχουν γραφτεί πολλά, τόσο κατά την διάρκεια της καριέρας του, όσο και μετά το «μοιραίο» ατύχημα στο σκι, το οποίο έλαβε χώρα στη Γαλλία τον Δεκέμβριο του 2013. Και τι δεν έχουμε διαβάσει! Από το ότι η γυναίκα του, Κορίνα, αποδεχόμενη ότι ο άντρας της δεν θα μπορέσει να ξανακινηθεί ή έστω να μιλήσει, συνεχίζει να ξεπουλάει σημαντικά κομμάτια της περιουσίας του, μέχρι το ότι ο «Σούμι» περπάτησε ξανά ή ότι μετακομίζει στην Μαγιόρκα και άλλα πολλά ευφάνταστα.

Ίσως να μην μπορέσει να πιλοτάρει ξανά αεροπλάνο, ούτε καν πατίνι, όμως με τον «Σούμι» ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, ακόμη και τώρα, 6 χρόνια μετά το μοιραίο ατύχημα του στις Άλπεις.

Όλα αυτά μοιάζουν με αποδοχή της ήττας, γεγονός το οποίο έρχεται σε αντίθεση με την φιλοσοφία και νοοτροπία του Σουμάχερ. Η οικογένεια του πάντως παραμένει φειδωλή σε ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση της υγείας του, ωστόσο με αφορμή τα πεντηκοστά του γενέθλια δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους θαυμαστές του για την στήριξη τους, με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε χθες.

Μίκαελ Σουμάχερ: Η μέρα που «συστήθηκε» ο Σούμι

Όλα ξεκίνησαν στις 25 Αυγούστου 1991, όταν ο 22χρονος τότε Σούμι έκανε την παρθενική του εμφάνιση σε Γκραν Πρι στην πίστα του Σπα με τα χρώματα της Jordan!

O Γερμανός κλήθηκε να αντικαταστήσει την τελευταία στιγμή τον Μπερνάρ Γκασό, ο οποίος καταδικάστηκε από Λονδρέζικο δικαστήριο σε φυλάκιση, επειδή είχε επιτεθεί σε ταξιτζή μετά από λογομαχία μαζί του. Ο Έντι Τζόρνταν έψαχνε εσπευσμένα για έναν ικανό αντικαταστάτη, που θα έφερνε μαζί του και χρήματα. Η ομάδα του είχε τεράστια οικονομικά προβλήματα και δέχτηκε να δοκιμάσει τον Σούμι κατόπιν προτροπής του μάνατζέρ του, Βίλι Βέμπερ. Ο Βέμπερ βρήκε τα απαιτούμενα χρήματα από τη Mercedes και κάποιους άλλους χορηγούς του οδηγού του.

Διαβεβαίωσε τον Τζόρνταν, ότι ο Σουμάχερ είχε ξανατρέξει στο Σπα, κάτι που ήταν ψέμα. Ωστόσο ο νεαρός οδηγός διέλυσε κάθε αμφιβολία στην πρώτη του ανεπίσημη δοκιμή στο Σίλβερστο. Έσπασε τα χρονόμετρα και πέτυχε καλύτερους χρόνους από τους οδηγούς της Jordan, ντε Τσέζαρις και Γκασό. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό, σύμφωνα με το sigmalive.com, ότι οι μηχανικοί της Jordan του ζήτησαν να…κόψει ταχύτητα.

Επειδή χρειάζονταν το αυτοκίνητο για την επόμενη Κυριακή για το Βελγικό Γκραν Πρι.

Ο αγώνας στην πίστα του Σπα ξεκίνησε για τον Σουμάχερ με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Εντυπωσίασε στις δοκιμές, όπου μάλιστα δεν δίστασε να τα βάλει και με τον Αλέν Προστ, όταν θεώρησε ότι τον παρεμπόδισε ο Γάλλος!

Ωστόσο η εξέλιξη δεν ήταν η αναμενόμενη, επειδή την Κυριακή του Γκραν Πρι έμεινε μετά από μόλις 500 μέτρα από συμπλέκτη, που τσιγκουνεύτηκε να τον αλλάξει η Jordan λόγω…κόστους.

Μάλιστα ο έτερος οδηγός της Jordan, Αντρέα ντε Τσέζαρις, βρισκόταν δεύτερος πριν εγκαταλείψει λίγο πριν το τέλος του αγώνα. Οπότε ο –γρηγορότερος- Σουμάχερ θα είχε πλασαριστεί πιθανότατα στο βάθρο, αν είχε καταφέρει να τερματίσει.

Ακόμη όμως και έτσι, ο Σούμι μπήκε στο ραντάρ της Benetton, μίας από τις δυνατότερες ομάδες εκείνης της περιόδου στη Formula 1. Μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις κατέληξε ο 22χρονος στην ιταλική ομάδα και αντικατέστησε στον αμέσως επόμενο αγώνα στη Μόντσα τον Ρομπέρτο Μορένο, όπου πλασαρίστηκε πέμπτος κατακτώντας τους πρώτους βαθμούς στην καριέρα του στη Formula 1. Πάντως το Σπα εξελίχθηκε σε κομβική πίστα για τον Σουμάχερ, γιατί εκεί πέτυχε μετά από περίπου ένα χρόνο με τη Benetton την παρθενική του νίκη στη Formula 1!

Τι γίνεται με την ανάρρωσή του

Πολλά έχουν ακουστεί για το πολυσυζητημένο ατύχημα του Μίκαελ Σουμάχερ και τις πιθανότητες ανάρρωσής του από το χτύπημα που υπέστη την αποφράδα 29η Δεκεμβρίου του 2013 καθώς έκανε σκι στις γαλλικές Άλπεις. Πριν από λίγο καιρό για το συγκεκριμένο ζήτημα μίλησε ο έγκριτος νευροχειρουργός Νίκολα Ατσιάρι, ο οποίος εργάζεται στο νοσοκομείο «Μπελάρια» στη Μπολόνια της Ιταλίας, δίνοντας την πραγματική διάσταση της υπόθεσης. Ουσιαστικά, ο δρ. Ατσιάρι τόνισε πως άπαντες θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι ο τραυματισμός που υπέστη ο Σουμάχερ στο κεφάλι, αφήνει περιορισμένα περιθώρια ανάρρωσης:

«Θα πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός, διότι κανένας -πέρα από όσους έχουν στενή επαφή μαζί του- δεν μπορεί να είναι σίγουρος για όσα λέγονται δημόσια σχετικά με την κατάσταση του Σουμάχερ. Παρ’ όλα αυτά, είναι ξεκάθαρο ότι αν σκεφτούμε την κατάσταση του πρωταθλητή έξι χρόνια μετά το ατύχημα, θα πρέπει να φανταστούμε έναν άνθρωπο πολύ διαφορετικό από αυτόν που θυμόμαστε στις πίστες της Formula 1.

Ο Σουμάχερ έχει λάβει έντονη και μακρά φροντίδα όλο αυτό το διάστημα, όντας καθηλωμένος σε κρεβάτι και καρέκλα. Θα πρέπει να σκεφτούμε τι προκαλεί όλη αυτή η κατάσταση στον σκελετό και τους μύες του. Και όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της εγκεφαλικής βλάβης που υπέστη. Σε αυτές τις περιπτώσεις το κύριο μέλημα δεν είναι η ανάρρωση, αλλά η διατήρηση της λειτουργίας των βασικών οργάνων.

Ο Μίκαελ χρειάζεται φροντίδα 24 ώρες το 24ωρο, έχοντας γύρω του μια ομάδα ιατρών και φυσικοθεραπευτών. Ο τραυματισμός που υπέστη έχει επιπτώσεις όπως μυική ατροφία, πρόβλημα τους τένοντες, οστεοπόρωση κ.α. Είναι μια κατάσταση η οποία σε περιπτώσεις όπου ο παθών δεν είναι οικονομικά εύρωστος, έχει συχνά ως αποτέλεσμα ένα πρόωρο τέλος, εξαιτίας μη αναστρέψιμων επιπτώσεων», κατέληξε ο Ατσιάρι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play