Οικονομία

Νουνού: Ένα ποτήρι γάλα για κάθε μικρό αλλά και μεγάλο παιδί

Νουνού: Ένα ποτήρι γάλα για κάθε μικρό αλλά και μεγάλο παιδί
90 χρόνια τώρα το ΝΟΥΝΟΥ έχει κερδίσει τις καρδιές των καταναλωτών, χτίζοντας με συνέπεια αξίες όπως μητρότητα, φροντίδα, ανάπτυξη, ακεραιότητα και εμπιστοσύνη με προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας.

Γάλατα υπάρχουν πολλά, Νουνού, όμως ένα! λέει το πασίγνωστο διαφημιστικό σλόγκαν εδώ και πολλές δεκαετίες από τότε που τη LaNounou ήρθε στην Ελλάδα. Αλλά η ιστορία του πολυεθνικού ομίλου που έφερε και στην Ελλάδα τα γαλακτοκομικά προϊόντα ξεκινά στο πολύ μακρινό 1871, με την ίδρυση ενός τοπικού συνεταιρισμού γαλακτοκομικών από μία ομάδα 9 κτηνοτρόφων – αγελαδάρηδων στην Ολλανδία. To 2008, o συνεταιρισμός αυτός εξελίχθηκε στην Royal FrieslandCampina με έδρα το Meppel της Ολλανδίας μετά από την συγχώνευση μεταξύ των FrieslandFoods και Campina και σήμερα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους συνεταιρισμούς γαλακτοκομικών στον κόσμο.

Περήφανη δημιουργός μιας ιστορίας 147 χρόνων, η εταιρεία έχει συνεταιριστικό υπόβαθρο με 18.261 μέλη – κτηνοτρόφους – που είναι οι προμηθευτές γάλακτος και μέτοχοι της επιχείρησης. Οι ποσότητες γάλακτος που συγκεντρώνουν ετησίως είναι 11,8 δις κιλά. Η εταιρεία επενδύει δυναμικά στην έρευνα και ανάπτυξη για τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών που εξασφαλίζουν τη σταθερή αλλά και ποιοτική απορρόφηση του γάλακτος.

Με την πάροδο των χρόνων οι γαλακτοπαραγωγοί-μέλη, μαζί με τους ανθρώπους της Royal FrieslandCampina, δημιούργησαν μια διεθνή γαλακτοκομική εταιρεία με 23.769 εργαζόμενους, γραφεία σε 34 χώρες και δραστηριότητες που εκτείνονται σε περισσότερες από 100 χώρες , απαντώντας στις καθημερινές ανάγκες εκατομμυρίων καταναλωτών παγκοσμίως. Πιστή στις συνεταιριστικές ρίζες και αξίες της, η Royal FrieslandCampina είναι σήμερα μία παγκόσμια εταιρεία, που τοποθετεί στο επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες και τους πελάτες της.

90 Χρόνια στην Ελλάδα

Διανύοντας 90 χρόνια επιτυχημένης δραστηριοποίησης και συνεχούς ανάπτυξης με τα προϊόντα ΝΟΥΝΟΥ, η FrieslandCampina Hellas διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην αναπτυξιακή πορεία της ελληνικής οικονομίας στο σύνολό της, καθώς και στην αναβάθμιση περιοχών της τοπικής περιφέρειας. Η επιτυχημένη της πορεία επισφραγίστηκε με την ανάθεση της ευθύνης διαχείρισης και ανάπτυξης των δραστηριοτήτων των χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στην ελληνική διοίκηση.

Σε αυτήν την κατεύθυνση η εταιρεία έχει αναλάβει το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, την ευθύνη και την εποπτεία για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που περιλαμβάνει την Ελλάδα, την Κύπρο και άλλες 9 χώρες της Βαλκανικής. Η ιστορία στην Ελλάδα ξεκινά το 1929, πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο με τα πρώτα χαρτοκιβώτια ζαχαρούχου γάλατος LaNounou να προμηθεύουν τον ελληνικό στρατό. Το 1936 η επωνυμία απλοποοιείται και το LaNounou γίνεται Νουνου.

Μετά το τέλος του Πολέμου η καρακώστας /ΓΕΝΚΑ αναλαμβάνει την εμπορία στην Ελλάδα και το γάλα εβαπορέ ΝΟΥΝΟΥ γνωρίζει τεράστια επιτυχία. Το 1956, ξεκινά η εισαγωγή στην ελληνική αγορά το πρώτο προϊόν των παιδικών τροφών ΝΟΥΝΟΥ, την Κρέμα ΝΟΥΝΟΥ με γεύση Βανίλια και ακολουθεί η Κρέμα ΦΑΡΙΝ ΛΑΚΤΕ, γιατί «Η πρώτη λέξη είναι ΝΟΥΝΟΥ». Η πρωτη διαφήμιση του γάλατος γίνεται το 1967 στον κινηματογράφο, ενώ το 1983 ιδρύεται η FrieslandCampina στην Ελλάδα και αναλαμβάνει τη δραστηριότητα από τη ΓΕΝΚΑ.

Έναν χρόνο αργότερα λανσάρεται η σειρά προϊόντων βρεφικής διατροφής Friso στην αγορά. Ενώ το 1986 ξεκινά η εισαγωγή στην ελληνική αγορά του συμπηκνωμένου γάλακτος ΝΟΥΝΟΥ Light καθώς και οι ατομικές μερίδες γάλακτος. Το 1991 η αγορά τµηµατοποείται και λανσάρεται το τροποποιηµένο εβαπορέ γάλα για βρέφη Νoulac.

Το 1992 λανσάρεται το ρόφηµα γάλακτος προσχολικής ηλικίας για παιδιά, ΝΟΥΝΟΥ Kid. Το 1994 το ΝΟΥΝΟΥ µπαίνει στην αγορά της φρουτόκρεµας και αποκτά ηγετική θέση, ενώ µε την κρέµα γάλακτος, το πρώτο προϊόν ψυγείου της ΝΟΥΝΟΥ, δηµιουργείται το νέο σύστηµα διανοµής της Friesland για προϊόντα ψυγείου.

Το 1996, µε την Κρέµα Μπισκότου ΝΟΥΝΟΥ κατακτά την πρώτη θέση στην αγορά, ενώ δηµιουργεί µια νέα κατηγορία γάλακτος ψυγείου σε πανευρωπαϊκό επίπεδο λανσάροντας στην ελληνική αγορά γάλα υψηλής παστερίωσης, το ΝΟΥΝΟΥ Family, πρωτοστατώντας στη δηµιουργία νέας ευρωπαϊκής νοµοθεσίας. Το 2000 λανσάρεται το πρώτο λειτουργικό γάλα υπέρ της πρόληψης της οστεοπόρωσης, το ΝΟΥΝΟΥ Calciplus και έναν χρόνο µετά, το παιδικό γάλα ΝΟΥΝΟΥ Kid υψηλής παστερίωσης, προϊόν ψυγείου.

Το 2004 η εταιρεία λανσάρει τα γιαούρτια για ενήλικες, εγκαθιστώντας υπερσύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής στην Πάτρα. Το 2005 παρουσιάζεται στην ελληνική αγορά το βρεφικό γιαούρτι Noulac και το 2007 παρουσιάζεται η σειρά γιαουρτιών ενηλίκων µε φρούτα, τα ΝΟΥΝΟΥ Yotopia, που επίσης κερδίζουν την πρώτη θέση στην κατηγορία τους.

Την ίδια χρονιά λανσάρεται το πρώτο παιδικό γιαούρτι µε overcup, το ΝΟΥΝΟΥ Fun Fun. Τέλος, λανσάρεται η Κρέµα Γάλακτος ΝΟΥΝΟΥ Telia, οδηγώντας τις κρέµες γάλακτος ΝΟΥΝΟΥ στην ηγετική θέση της αγοράς.

Το 2007 λανσάρεται η σειρά των επώνυµων κίτρινων τυριών ΝΟΥΝΟΥ στην Ελλάδα και το 2008 η σειρά γιαουρτιών ΝΟΥΝΟΥ Yotopia Wellness. Το ρόφηµα γιαουρτιού Calciplus εµφανίζεται και επαναλανσάρεται η οικογένεια της Βρεφικής Διατροφής ΝΟΥΝΟΥ. Το 2009 η FrieslandFoods ενώνεται µε την Campina. H FrieslandCampina ανήκει πλέον στις τρεις µεγαλύτερες εταιρείες γαλακτοκοµικών προϊόντων παγκοσµίως και αποτελεί τη µεγαλύτερη συνεταιριστική εταιρεία γαλακτοκοµικών προϊόντων στον κόσµο.

Το 2010 η σειρά συµπυκνωµένων γαλάτων «Νέα Γενιά ΝΟΥΝΟΥ» σε αποκαλυπτική γυάλινη συσκευασία ήρθε για να σηµατοδοτήσει µια νέα εποχή. Την ίδια χρονιά η Friesland συγχωνεύεται με την Campina και δημιουργείται η FrieslandCampina εντάσσοντας στη γκάμα της τα προϊόντα με τις επωνυμίες MILNER και FINA.

Εν μέσω οικονομικής κρίσης ο όμιλος δημιουργεί το 2011 νέα μονάδα στην Πάτρα με 4 καινούργιες γραμμές παραγωγής γάλακτος, υπερσύγχρονο εξοπλισμό και μεταφέρουν την παραγωγή γαλάτων ψυγείου από το Kalkar της Γερμανίας στο Πρότυπο Εργοστάσιο ΝΟΥΝΟΥ Πάτρας, «γιατί αυτός ο τόπος αξίζει το ποτήρι πάντα γεμάτο». Το 2015 “Στρώνουν Τραπέζι» με τις νόστιμες συνταγές και γεύσεις από το ΝΟΥΝΟΥ cooking platform με τα νέα προϊόντα μαγειρικής ΝΟΥΝΟΥ Βούτυρο και ΝΟΥΝΟΥ Soft, μπαίνοντας «βουρ στο βούτυρο».

Παράλληλα, δημιουργούμε το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «ΝΟΥΝΟΥ Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», που έχει προσφέρει μέχρι σήμερα περισσότερα από 2.000.000 ποτήρια γάλα ΝΟΥΝΟΥ. Ενώ, το 2017 έρχεται το λανσάρισμα του ΝΟΥΝΟΥ Emmental και τα απλά σάντουιτς γίνονται «μεγάλα» ενώ τον ίδιο χρόνο «ήρθε» το νέο εβαπορέ ΝΟΥΝΟΥ «Γεύσεις Σπιτικές», ένα προϊόν ιδανικό για μαγειρική και ζαχαροπλαστική.

Το 2019 βρίσκει τον όμιλο να επεκτείνει την παραγωγική δυναμικότητα του Πρότυπου Εργοστασίου ΝΟΥΝΟΥ Πάτρας κατά 50% και γιορτάζει τα 90 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά λανσάροντας το νέο NOYNOY στραγγιστό, το ΝΟΥΝΟΥ Family Χωρίς Λακτόζη, το NOYNOY Cheese mix, το Frisomum, τη ΝΟΥΝΟΥ ΦΑΡΙΝ ΛΑΚΤΕ ΜΠΙΣΚΟΤΟ, το ΝΟΥΝΟΥ ΠΙΕΣ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΣΟΥ και τη ΝΟΥΝΟΥ ΜΠΑΡΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments