Ελλάδα

ΕΟΤ Greek 4: Ξεκινάει η καμπάνια για τα νησιά του Αιγαίου

ΕΟΤ Greek 4: Ξεκινάει η καμπάνια για τα νησιά του Αιγαίου
ΕΟΤ Greek 4: Λέσβος, Χίος, Σάμος και Λέρος έχουν την τιμητική τους στη νέα καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

Νέα καμπάνια με τον τίτλο «Greek 4: Για Σένα» ξεκινούν το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Στόχος τους η προβολή τεσσάρων νησιών του Αιγαίου και συγκεκριμένα της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου. Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ αποσκοπεί στο rebranding ξεχωριστών τουριστικών προορισμών του Αιγαίου, αρχικά μέσω μίας νέας ιστοσελίδας, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τους «Greek 4».

Υπενθυμίζει στους ταξιδιώτες του εσωτερικού και του εξωτερικού ότι καθένα από τα νησιά είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό αφήγημα: η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση, η Χίος με την εξερεύνηση, η Σάμος με τη φύση και το φως και η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο. Ταυτόχρονα, προβάλλει την εύρυθμη καθημερινότητα των κατοίκων των νησιών, σε αρμονική συνύπαρξη με τις σύγχρονες υποδομές. Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των νησιών, που σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού ζητήματος. Η διαφημιστική εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τον ΕΟΤ, χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά:

«Στόχος της καμπάνιας είναι η μακροπρόθεσμη ανάδειξη των 4 αυτών νησιών -της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου– σε ελκυστικούς προορισμούς, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Νησιά με ιδιαίτερη ταυτότητα και ιστορία, που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη. Το Υπουργείο Τουρισμού, από την αρχή της κρίσης, προχώρησε σε μια σειρά από καινοτόμες δράσεις προκειμένου να στηρίξει τον ελληνικό τουρισμό και τους ανθρώπους του. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε ώστε στα επόμενα χρόνια να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος της φετινής σεζόν».

Από την πλευρά του, ο ΓΓ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης σημείωσε:

«Η διαφημιστική καμπάνια, η οποία υλοποιείται από τον ΕΟΤ είναι η ελάχιστη ανταπόδοση στις τοπικές κοινωνίες των 4 νησιών που έχουν σηκώσει το δυσανάλογο βάρος του μεταναστευτικού. Είναι μια πολύ καλά μελετημένη και στοχευμένη καμπάνια, σχεδιασμένη προκειμένου να πετύχει δύο στόχους: ο πρώτος είναι η τόνωση του τουριστικού ρεύματος των νησιών και ο δεύτερος στόχος είναι η βελτίωση της ευρύτερης εικόνας των νησιών αυτών στο εξωτερικό. Η καμπάνια που ξεκινά σήμερα θα συνεχιστεί το επόμενο εξάμηνο και ο στόχος μας είναι επεκταθεί και το 2021. Θέλω να ευχαριστήσω το υπουργείο Μετανάστευσης και προσωπικά τον υπουργό κ. Νότη Μηταράκη, ο οποίος ανταποκρίθηκε στην ανάγκη για χρηματοδότηση της καμπάνιας αυτής και στηρίζει από την αρχή αυτή την προσπάθεια».

Ποιοι είναι οι «Greek 4»:

  • Λέσβος, Παράδοση: Ένα νησί για να ζήσεις το δικό σου μύθο. Δοκίμασε παραδοσιακές συνταγές και απόλαυσε την κληρονομιά αυτού του τόπου.
  • Χίος, Εξερεύνηση: Ένα νησί που δεν θα σταματάς να ανακαλύπτεις. Εξερεύνησε τα τοπικά έθιμα και αναζήτησε στιγμές που θα θυμάσαι για πάντα.
  • Σάμος, Φύση: Ένα νησί με φυσική ομορφιά που θα ερωτευθείς. Γεύσου τους θησαυρούς του και γίνε ένα με τη φύση.
  • Λέρος, Απέραντο Γαλάζιο: Ένα νησί όπου το απέραντο γαλάζιο κυριαρχεί. Βούτηξε στην απόλαυση και βάλε πλώρη για μία αξέχαστη εμπειρία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments