Ελλάδα

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρές σε τροχαίο μία 36χρονη μητέρα με τη δίχρονη κόρη της

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρές σε τροχαίο μία 36χρονη μητέρα με τη δίχρονη κόρη της
Τραγωδία στην Κρήτη: Στη διασταύρωση Φανερωμένης προς τη Γαλιά στις Μοίρες Ηρακλείου έγινε το θανατηφόρο τροχαίο.

Άλλη μια τραγωδία σημειώθηκε στους δρόμους της Κρήτης. Μια 36χρονη μητέρα και η δίχρονη κόρη της σκοτώθηκαν σε τροχαίο που σημειώθηκε στις 17:30 περίπου το απόγευμα της Τρίτης 12 Ιανουαρίου στη διασταύρωση Φανερωμένης προς τη Γαλιά, στις Μοίρες Ηρακλείου.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το θανατηφόρο τροχαίο έγινε όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε η άτυχη γυναίκα συγκρούστηκε με άλλο όχημα, με αποτέλεσμα τον ακαριαίο θάνατο τόσο της ίδιας όσο και της κόρης της. Στο σημείο έφτασαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, αλλά και η Πυροσβεστική Υπηρεσία, όμως, δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι.

Διερχόμενοι οδηγοί ειδοποίησαν άμεσα τις Αρχές. Οι δύο επιβάτες του δεύτερου ΙΧ είναι καλά στην υγεία τους, ενώ μεταφέρθηκαν προληπτικά στο Κέντρο Υγείας Μοιρών. Η Τροχαία ερευνά της συνθήκες του δυστυχήματος.

Δείτε φωτό που δημοσίευσε το apopsilive.gr

Τεράστιο το θέμα με τα τροχαία στην Κρήτη

Στην Κρήτη, ως γνωστόν το πρόβλημα με τα τροχαία είναι τεράστιο. Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του Εθελοντικού Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.Τ.Α.) Κρήτης, Γιάννη Λιονάκη στα Χανιώτικα Νέα μετά από δυστύχημα που έγινε το καλοκαίρι με νεκρό τον πιλότο Μανώλη Γαρεφαλάκη: «Έχει περιοριστεί το πρόβλημα στις εθνικές οδούς, παρότι δυστυχώς στην Κρήτη υστερούμε ακόμα σε επίπεδο υποδομών και ιδίως στον Νομό Χανίων που είναι το χειρότερο τμήμα του ΒΟΑΚ. Ωστόσο, η αστυνόμευση που έχει αυξηθεί, οι κάμερες στον βαθμό που παίζουν τον ρόλο τους και τα 41 χλμ που έχουν διαχωριστικό στηθαίο, έχουν βοηθήσει στο να έχουμε κατά μέσο όρο περίπου 10 με 12 νεκρούς ετησίως, εκεί που είχαμε πάνω από 30 θύματα κάθε χρόνο μέχρι το 2003».

Στη συνέχεια πρόσθεσε στη συνέντευξή του στα haniotika-nea.gr ότι: «Το πρόβλημα, ωστόσο, όπως ανέφερε, είναι “μεταναστευτικό” και μπορεί να έχει περιοριστεί στην εθνική οδό αλλά έχει ενταθεί σε δρόμους μέσα στον αστικό ιστό και το επαρχιακό οδικό δίκτυο. «Για παράδειγμα έχουμε πρόβλημα με πολλές παρασύρσεις πεζών και ποδηλατών. Στα Χανιά το 2019 είχαμε 5 νεκρούς, πεζοί – ποδηλάτες, μέσα στην πόλη. Δεν μπορεί σε μια πόλη με 70.000 κατοίκους να έχεις τόσα περιστατικά. Είναι απαράδεκτο».

Σε ό,τι αφορά τις αιτίες που καταγράφονται αυξημένα τροχαία ατυχήματα – δυστυχήματα μέσα στον αστικό ιστό, ο κ. Λιονάκης έκανε λόγο για σοβαρά προβλήματα σε επίπεδο υποδομών.

«Για παράδειγμα η λεωφόρο Σούδας είναι συνδετήριος άξονας με τον ΒΟΑΚ και το λιμάνι. Αυτό σημαίνει ότι μπαινοβγαίνουν φορτηγά και υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία. Τι σημαίνει πως έχουμε βάλει μια διπλή διαχωριστική γραμμή; Έχει μπει μόνο και μόνο για να γλιτώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες από τις δαπάνες. Είναι απόσειση ευθύνης.

Τόσο δύσκολο θα ήταν να γίνουν 2 κυκλικοί κόμβοι που θα λύσουν το πρόβλημα;», επεσήμανε και πρόσθεσε: «Ένα οδόστρωμα που έχει τόσα εκατομμύρια χλμ πάνω του κάθε χρόνο φθείρεται. Θα πρέπει λοιπόν να βάζουμε ακριβό και καλό αντιολισθηρό οδόστρωμα τουλάχιστον κάθε 5ετία.

Εκτός αυτού πρέπει να αποφασιστεί ότι το όριο ταχύτητας στους κεντρικούς δρόμους, σύμφωνα με την τάση που υπάρχει παγκοσμίως, θα είναι τα 30 χλμ. Αυτά, μαζί με τη σωστή λειτουργία φαναριών, την ύπαρξη διαβάσεων για πεζούς και πεζοδρομίων, την αστυνομική παρουσία και τη “βαριά” αστυνόμευση θα μπορούσαν να περιορίσουν σημαντικά το πρόβλημα, όπως ήδη έχουν κάνει άλλες πόλεις που επιμένουν να προσπαθούν για την καταπολέμηση των τροχαίων».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments