Nέα της αγοράς

Γερμανός: Προσαρμοστικότητα και ευελιξία το 2020 με τον πελάτη στο επίκεντρο

Γερμανός: Προσαρμοστικότητα και ευελιξία το 2020 με τον πελάτη στο επίκεντρο
Γερμανός: Παρά τις αντιξοότητες, συνέχισε απρόσκοπτα τη λειτουργία της και κατόρθωσε να πετύχει τους στόχους, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από το lockdown.

Προσαρμοστικότητα και ευελιξία επέδειξε το 2020 η εταιρεία Γερμανός, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών της, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ψηφιακά. Από τα υπερσύγχρονα studio της COSMOTE TV, 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων Γερμανός από όλη την Ελλάδα, σε ζωντανή σύνδεση, έκαναν μια αποτίμηση της πολύ ιδιαίτερης χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2021, θέτοντας πάντα τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο.

«Η πανδημία άλλαξε τα πάντα γύρω μας, το περιβάλλον, τις ανάγκες μας, τις συμπεριφορές μας. Στον Γερμανό, κινηθήκαμε γρήγορα, σκεφτήκαμε διαφορετικά και δουλέψαμε σαν οικογένεια. Καταφέραμε άμεσα να αλλάξουμε τον τρόπο που επικοινωνούμε, που εξυπηρετούμε, που πουλάμε τα προϊόντα μας. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να προσαρμοζόμαστε αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες, πάντα, προς όφελος των πελατών μας. Γιατί η αλλαγή είναι στην κουλτούρα μας, είναι στο DNA της Γερμανό. Με κατανόηση, φροντίδα και εμπιστοσύνη θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον πελάτη, βάζοντάς τον στην καρδιά της τεχνολογίας».

Αυτό δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και ευχαρίστησε τους ανθρώπους της Γερμανός για τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωσή τους στον πελάτη, παραμένοντας δίπλα του, ακόμα και στα δύσκολα.

Στο συνέδριο συμμετείχε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του Ομίλου ΟΤΕ, των υποδομών του, αλλά και της αλυσίδας Γερμανός στη νέα κανονικότητα, ενώ εξήρε το πάθος των ανθρώπων της. Οι κκ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν στους συνεργάτες τους τα πλάνα και τους στόχους της αλυσίδας για το 2021, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση του ψηφιακού και του φυσικού καταστήματος και την ανάγκη για πελατοκεντρικότητα και καινοτομία.

Το 2020 μια καλή χρονιά για τον «Γερμανό»

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε, τα καταστήματα Γερμανός προσαρμόστηκαν γρήγορα στις δύσκολες συνθήκες και παρέμειναν ανοιχτά, δίπλα στον πελάτη, καλύπτοντας την αυξημένη ζήτηση για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Η αξία του φυσικού καταστήματος ήταν καθοριστική για την καθημερινότητα των πελατών. Μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, και τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας, οι άνθρωποι της Γερμανός έβαλαν πάνω απ’ όλα τον πελάτη και τα θέλω του. Όπως αποδείχτηκε τη χρονιά που πέρασε, παρά τη ραγδαία ανάπτυξη του e-commerce, το φυσικό κατάστημα ήταν, είναι και θα είναι εδώ, γιατί προσφέρει μια ξεχωριστή, ανθρωποκεντρική εμπειρία, μια προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Ο Γερμανός επενδύει συνολικά στο ταξίδι του πελάτη (customer journey), με το φυσικό κατάστημα και το e-shop να λειτουργούν συμπληρωματικά.

Παρά τις αντιξοότητες, ο Γερμανός συνέχισε απρόσκοπτα τη λειτουργία της και κατόρθωσε να πετύχει τους στόχους, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από το lockdown και τον περιορισμό στην επισκεψιμότητα. Το πέτυχε μέσα από το e-shop της, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, με κατάλληλες προτάσεις για τους καταναλωτές, αλλά και με δυνατές προσφορές που έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις. Σημαντικά συνέβαλλαν, η ενέργεια «40 χρόνια, 40 προσφορές» με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων επιτυχημένης πορείας της μάρκας Γερμανός στην ελληνική αγορά, το Black Friday, αλλά και συνολικά η χριστουγεννιάτικη περίοδος.

Σε σχέση με πέρυσι, ο Γερμανός πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή, κινητή και τηλεόραση. Σημαντικά αυξήθηκαν και οι συνδέσεις COSMOTE Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL), απαραίτητες στην καθημερινότητα των πολιτών για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται. Τέλος, αύξηση σημειώθηκε στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας.

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, τα καταστήματα Γερμανός διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού1. Το 2020, μάλιστα, πάνω από το 55% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος. Τέλος, το 2020 το YouTube κανάλι του Γερμανού συνέχισε να προσελκύει το νεανικό κοινό παραμένοντας στην 1η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, με περισσότερους από 246.000 subscribers.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments