Κόσμος

Εμβολιασμοί ΗΠΑ: Νέο περιστατικό με το εμβόλιο Johnson

Εμβολιασμοί ΗΠΑ: Νέο περιστατικό με το εμβόλιο Johnson
Εμβολιασμοί ΗΠΑ: Νέο περιστατικό απασχολεί την αμερικανική κοινότητα λόγω ενός περιστατικού που προέκυψε μετά το εμβολιασμό με το σκεύασμα της Johnson.

Το περιστατικό συνέβη στο Τέξας των ΗΠΑ, όταν μία γυναίκα μετά τον εμβολιασμό με Johnson εμφάνισε συμπτώματα θρόμβωσης. Αξίζει να σημειωθεί πως η Ολλανδία συνεχίζει τους εμβολιασμούς με το σκεύασμα, μετά την διακοπή που είχε επιβάλλει. Ακόμη, το CDC διεξάγει μελέτες σχετικά με το αν προκαλεί σοβαρές παρενέργειες.

Πιο συγκεκριμένα, μια γυναίκα στο Τέξας στην οποία είχε χορηγηθεί το εμβόλιο της Johnson & Johnson κατά της covid-19 νοσηλεύεται με συμπτώματα παρόμοια με αυτά των έξι ανθρώπων στις ΗΠΑ που εμφάνισαν πρόσφατα θρομβώσεις αφού έλαβαν το ίδιο εμβόλιο, ανακοίνωσε εκπρόσωπος της υγειονομικής υπηρεσίας του Τέξας χθες Πέμπτη.

Εμβολιασμοί ΗΠΑ

Το περιστατικό

Αυτό σημειώθηκε λίγες ώρες προτού συναντηθούν αργότερα σήμερα οι σύμβουλοι των Αμερικανικών Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC) για να εξετάσουν αν είναι ασφαλές να συνεχιστεί η χορήγηση του μονοδοσικού εμβολίου της J&J, ενώ ανώτεροι υγειονομικοί αξιωματούχοι στις ΗΠΑ αναμένουν ότι θα του δοθεί το πράσινο φως.

Οι υγειονομικές αρχές των ΗΠΑ συνέστησαν την αναστολή της χορήγησης του εμβολίου της J&J την προηγούμενη εβδομάδα αφού εμφανίστηκαν θρομβώσεις σε έξι από τους περίπου 7 εκατομμύρια ανθρώπους στους οποίους χορηγήθηκε στη χώρα.

Οι δηλώσεις της υγειονομικής υπηρεσίας

Εκπρόσωπος της υγειονομικής υπηρεσίας του Τέξας δήλωσε ότι τα CDC έχουν ενημερωθεί για το περιστατικό, αν και πρόσθεσε ότι δεν μπορεί να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για να προστατεύσει την ιδιωτικότητα της ασθενούς.

«Πρόκειται για μια ενήλικη γυναίκα που νοσηλεύεται αφού της χορηγήθηκε το εμβόλιο της J&J με συμπτώματα που μοιάζουν με αυτά των έξι περιστατικών τα οποία αναφέρθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα σε άλλες περιοχές», εξήγησε ο εκπρόσωπος. Η εφημερίδα Austin American-Statesman, η οποία πρώτη ανέφερε την είδηση, έγραψε ότι οι ομοσπονδιακές αρχές εξετάζουν το περιστατικό.

Η ανακοίνωση της ΕΜΑ για το σκεύασμα

«Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι απλώς επειδή αναφέρεται κάτι, αυτό δεν σημαίνει ότι προκλήθηκε ή συνδέεται με το εμβόλιο», τόνισε η Ιμέλντα Γκαρσία επιθεωρήτρια αρμόδια για τις μολυσματικές ασθένειες στην υγειονομική υπηρεσία του Τέξας.

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) ανακοίνωσε την Τρίτη ότι εντόπισε ενδεχόμενη σύνδεση μεταξύ του εμβολίου της J&J κατά της covid-19 και σπάνια περιστατικά θρομβώσεων σε κάποιους από τους ενήλικες στους οποίους είχε χορηγηθεί στις ΗΠΑ, όμως τόνισε ότι τα οφέλη του εμβολίου είναι περισσότερα από τους κινδύνους.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments