Ελλάδα

Τουρισμός: All you want is Greece – Τα σποτ του ΕΟΤ

Τουρισμός: All you want is Greece – Τα σποτ του ΕΟΤ
Τουρισμός: Βασικός στόχος είναι οι άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες, δήλωσε ο γ.γ. του ΕΟΤ.
Τουρισμός: Βασικός στόχος είναι οι άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες, δήλωσε ο γ.γ. του ΕΟΤ.

Μία μέρα πριν ανοίξει και επίσημα ο τουρισμός, ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες του σχεδίου για τον φετινό τουρισμό.

Μάλιστα, παρουσιάστηκε η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού από τον Δημήτρη Φραγκάκη.

Το σύνθημα της καμπάνιας είναι «All you want is Greece», ελληνιστί «Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα». Ο κ. Φραγκάκης τόνισε ότι βασικός στόχος είναι οι άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες.

Παρακολουθήστε παρακάτω τα σποτ του ΕΟΤ για την προώθηση του τουρισμού:

Οι πέντε πυλώνες για το άνοιγμα του τουρισμού στις 14 Μαΐου:

«Το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα πολύ σημαντικό στοίχημα και για αυτό βραβεύθηκε από διεθνείς οργανισμούς». τόνισε ο κ. Θεοχάρης και πρόσθεσε πως στόχος «ήταν να κρατήσουμε τον τουρισμό ζωντανό». Στόχος του υπουργείου είναι να αναδείξουμε με ασφάλεια τη φυσική ομορφιά και τον πολιτισμό μας.

Όπως επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού, ο τουρισμός ανοίγει με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας:

  • Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα: Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση, πιστοποιητικό εμβολιασμού, PCR test έως και 72 ώρες πριν, πιστοποιητικό ανάρρωσης, ενεργοποίηση του Green Pass από 1 Ιουνίου

Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας με rapid test

  • Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας
  • Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό
  • Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια

Όλα μας τα νησιά θα είναι πλήρως θωρακισμένα από την πανδημία μέχρι τέλος Ιουνίου με την «Γαλάζια Ελευθερία», τόνισε στη συνέχεια ο Χ. Θεοχάρης.

Επιπλέον, πρόσθεσε ότι η προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Κεντρικό μότο το «All you want is Greece». Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.

Γράψτε το σχόλιο σας

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments