Nέα της αγοράς

Θανόπουλος: Στο κατώφλι των 150 ετών ανοίγεται προς κέντρο και νοτιοδυτικά της Αθήνας

Θανόπουλος: Στο κατώφλι των 150 ετών ανοίγεται προς κέντρο και νοτιοδυτικά της Αθήνας

Πηγή Φωτογραφίας: Screenshot

Φέτος, ο απολογισμός διαδρομής για τα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, περιλαμβάνει τον αριθμό "146".

Φέτος, ο απολογισμός διαδρομής για τα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, περιλαμβάνει τον αριθμό “146”. Τόσα είναι τα χρόνια που πέρασαν από τη στιγμή που ο Παναγιώτης Θανόπουλος, με καταγωγή από την ορεινή Αρκαδία ήρθε στην Αθήνα και ίδρυσε το 1877, το πρώτο εδωδιμοπωλείο στην Ελλάδα, επί της οδού Αιόλου. Σχεδόν ενάμισι αιώνα μετά -στο κατώφλι των 150 ετών-, η επιχείρηση καταγράφει κύκλο εργασιών που το 2021 ανήλθε στα 53 εκατ. ευρώ με κέρδη 3,38 εκατ. ευρώ (55,8 εκατ. και 4,75 εκατ. ευρώ αντίστοιχα το 2020).

Η πρόβλεψη των ανθρώπων της εταιρείας για το 2023 είναι ότι πιθανώς ο κύκλος εργασιών θα αγγίξει τα 55 εκατ. ευρώ. Σε ερώτημα ωστόσο του Capital.gr για το κατά πόσο θα επέλεγαν να δημιουργήσουν ένα τέταρτο φυσικό κατάστημα, η απάντησή τους είναι ότι κάτι τέτοιο δεν εναρμονίζεται με τη φιλοσοφία της επιχείρησης, η οποία στοχεύει σε διαφοροποιημένο και διακεκριμένο ποιοτικά μείγμα προϊόντων, επιλεγμένα σημεία πώλησης αλλά και σε ισχυρές κάτω γραμμές ισολογισμού με υψηλή κερδοφορία.

Η επέκταση των διανομών προς κέντρο και νοτιοδυτικά

Η Θανόπουλος που εξυπηρετεί ένα σημαντικό γεωγραφικό εύρος με ίδια μέσα, διανέμοντας τα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, προχωράει σε επέκταση της διανομής και στο κέντρο της Αθήνας, εξυπηρετώντας περιοχές όπως το Κολωνάκι, ενώ κάνει ένα βήμα παρακάτω, φτάνοντας και σε άλλες περιοχές της Αττικής, χωρίς να αποκλείεται η σταδιακή επέκταση νοτιοδυτικά αλλά και νότια της πρωτεύουσας, μέσω της συνεργασίας που διατηρεί με την πλατφόρμα διανομών InstaShop.

Σημειώνεται, πάντως, ότι η επιχείρηση εξυπηρετεί και με ίδια μέσα, παραγγελίες που ξεκινούν από περιοχές όπως η Κηφισιά και η Νέα Ερυθραία και εκτείνονται γεωγραφικά έως και του Παπάγου. Η γεωγραφική επέκταση των διανομών του eshop γίνεται με βήματα σταθερά, ούτως ώστε να εξυπηρετούνται αρμονικά όλες οι παραγγελίες που καταχωρούνται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Στην επιχείρηση πιστώνεται το γεγονός ότι δημιούργησε πρώτη στη χώρα πολυδιάστατα καταστήματα τροφίμων με νέο χαρακτήρα και δομή, ενώ η τρίτη γενιά προέβη στη δημιουργία καταστημάτων αυτοεξυπηρέτησης (self service) και σούπερ μάρκετ, προλειαίνοντας τρόπον τινά το έδαφος για τις πρώτες αλυσίδες σούπερ μάρκετ από το 1970 και ύστερα.

Σήμερα επικεφαλής της εταιρείας, Δ. Θανόπουλος, είναι ο Τέλης και ο Περικλής Θανόπουλος, εκπροσωπώντας την τέταρτη γενιά της οικογένειας στην επιχείρηση.

Τα προϊόντα της Marks & Spencer

Πρόσφατα, η Θανόπουλος γνωστοποίησε τη διάθεση των τροφίμων της Marks & Spencer στα ράφια της, λανσάροντας ένα ακόμα premium χαρτοφυλάκιο 130 κωδικών καταναλωτικών αγαθών, ενώ ήδη πωλούνται και προϊόντα της επίσης βρετανικής Waitrose. Το σκεπτικό γύρω από τη συγκεκριμένη κίνηση έγκειται στο ότι αφενός τα τρόφιμα της Marks & Spencer Food διατηρούν περιορισμένη παρουσία στην ελληνική αγορά και επομένως η εταιρεία βρήκε τον χώρο που χρειαζόταν για να τα διαθέσει στην αγορά.

Ταυτόχρονα, όμως, αποτελούν μέρος της στρατηγική της να παρουσιάζει αγαθά τα οποία ανήκουν στην premium κατηγορία τροφίμων και ταυτόχρονα μπορούν να αποδώσουν και υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

Πηγή: capital.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments