Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay,Πρόκειται για τις «Σέρρες» και το «Σώσε με», αμφότερες παραγωγές του ΑΝΤ1+, που θα κάνουν ντεμπούτο στο Netflix στις 15 Ιανουαρίου.
Pagenews.gr / EDITOR'S PICK / Netflix: Άλλες δύο ελληνικές σειρές μπαίνουν στην πλατφόρμα αυτό τον μήνα
Μετά το «Maesto» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, που έκανε την αρχή, άλλες δύο ελληνικές σειρές μπαίνουν στο Netflix αυτό τον μήνα.
Πρόκειται για τις «Σέρρες» και το «Σώσε με», αμφότερες παραγωγές του ΑΝΤ1+, που θα κάνουν ντεμπούτο στο Netflix στις 15 Ιανουαρίου.
«Οι Σέρρες συνεχίζουν το ταξίδι τους στο Netflix! Από τις 15 Ιανουαρίου», έγραψε στο Instagram ο Γιώργος Καπουτζίδης, ο οποίος σε επόμενο story επεσήμανε ότι και το «Σώσε με» μπαίνει στην πλατφόρμα. Ο Γιώργος Καπουτζίδης υπογράφει το σενάριο της σειράς «Σέρρες» και ο Σταμάτης Πατρώνης τη σκηνοθεσία.
«Το “Σώσε με” σύντομα στο Netflix… μεγάλη χαρά», έγραψε σε ανάρτησή του ο Μιχάλης Συριόπουλος, που παίζει στην εν λόγω σειρά. Ο Πιέρρος Ανδρακάκος τη σκηνοθέτησε, ενώ υπογράφει και το σενάριο, μαζί με τους Δημήτρη Σίμο και Βαγγέλη Νάση.
Στις 17 Μαρτίου 2023 το «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη έκανε πρεμιέρα στο Netflix και έγινε η πρώτη ελληνική σειρά που προβλήθηκε στην πλατφόρμα. Τον Δεκέμβριο, το «Maestro» βρέθηκε στην 403η θέση ανάμεσα σε 18.214 τίτλους παγκοσμίως, με 41.100.000 ώρες παρακολούθησης.
Ποιες είναι οι δύο ελληνικές σειρές που μπαίνουν στο Netflix
Στις «Σέρρες», «ο Οδυσσέας ζει στην Αθήνα, μακριά από την οικογένειά του. Η περίπλοκη σχέση με τον πατέρα του, τον Λευτέρη, τους έχει οδηγήσει στην αποξένωση. Όταν, όμως, ένα δυσάρεστο γεγονός αναγκάζει τον Οδυσσέα να επιστρέψει στις Σέρρες, όλα αρχίζουν να αλλάζουν. Έτσι, δύο ξένοι στο ίδιο σπίτι, στην ίδια πόλη, πατέρας και γιος, ξεκινούν από το μηδέν να γνωρίσουν ο ένας τον άλλο. Έχοντας στο πλευρό του τη Χρύσα και απέναντί του τη Σταματίνα, τη Νάνσυ και τον Θωμά, ο Οδυσσέας θα βοηθήσει τον πατέρα του να σταθεί ξανά στα πόδια του», αναφέρει το ΑΝΤ1+ για την υπόθεση.
«Μέσα από στιγμές συγκίνησης και γέλιου, ο Οδυσσέας και ο Λευτέρης θα γνωριστούν πραγματικά, θα αγαπηθούν από την αρχή και θα συμφιλιωθούν με τις διαφορές τους, αλλά και με την απώλεια. Σε μια επαρχιακή πόλη, με εικόνες από μια Ελλάδα που όλοι γνωρίζουμε, ο Οδυσσέας και ο Λευτέρης ανακαλύπτουν ότι ο κόσμος είναι πιο όμορφος όταν αποδεχόμαστε τον εαυτό μας, αλλά και τους γύρω μας, για αυτό που είναι πραγματικά».
Στο «Σώσε με», μια μοναχική καλλιτέχνις ξυλογλυπτικής, η Νικόλ Πομάνου (Δανάη Σκιάδη), επιστρέφει στο χωριό της στην Κομοτηνή, για να συναντήσει την οικογένειά της στο μνημόσυνο του πατέρα της. Την επόμενη μέρα της άφιξής της, η μικρότερη αδελφή της, η Άλκηστη, εξαφανίζεται.
Λίγα χιλιόμετρα μακριά, η αστυνόμος Δέσποινα Λουκίδη (Έλενα Μαυρίδου) φτάνει στην Κομοτηνή για να αναλάβει την εξιχνίαση της υπόθεσης δολοφονίας μιας νεαρής γυναίκας. Το πτώμα της ανακαλύπτεται στο Εθνικό Πάρκο Θράκης. Από το θύμα έχουν αφαιρεθεί τα μάτια. Και αυτό είναι μόνο η αρχή.
Ozempic: Το φάρμακο που υπόσχεται επιβράδυνση – ή και αναστροφή – της βιολογικής γήρανσης
Νέα στοιχεία από κλινική μελέτη αποκαλύπτουν ότι τα φάρμακα τύπου GLP-1 ίσως επηρεάζουν θετικά τους επιγενετικούς δείκτες της ηλικίας, καθιστώντας το Ozempic έναν πιθανό σύμμαχο ενάντια στο πέρασμα του χρόνου.
12-3-30: Μπορεί μια TikTok πρόκληση να γίνει το μυστικό για απώλεια βάρους;
Η μέθοδος 12-3-30 δημιουργήθηκε από την influencer Lauren Giraldo και βασίζεται στην απλή αρχή: περπάτημα σε διάδρομο με κλίση 12%, ταχύτητα 3 μίλια/ώρα (4,8 χλμ/ώρα) για 30 λεπτά
Η Κιμ Καρντάσιαν υπόλογη για το “τέλειο πρόσωπο” – Έντονες αντιδράσεις για το νέο Skims
Πρόκειται για το Seamless Sculpt Face Wrap, ένα περιτύλιγμα προσώπου που – σύμφωνα με την εταιρεία – σμιλεύει τα μάγουλα, τη γνάθο και τον λαιμό, χρησιμοποιώντας ειδικό ύφασμα εμπλουτισμένο με νήματα κολλαγόνου.
Τζέιμι Λι Κέρτις: «Η εμμονή με τις πλαστικές είναι μια αργή γενοκτονία κατά των γυναικών»
Η Τζέιμι Λι Κέρτις αναφέρθηκε και στην ευθύνη των νέων τεχνολογιών, κάνοντας λόγο για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης και των social media στην ενίσχυση αυτής της τάσης
«Η αυτοκρατορία των likes: Πώς οι σταρ μετατρέπουν τα brands σε χρυσό»
Σε μια εποχή όπου ένα και μόνο post στα social media μπορεί να αποφέρει εκατομμύρια, οι διάσημοι – από σταρ του Χόλιγουντ μέχρι TikTokers και Instagram influencers – μετατρέπουν τη φήμη τους σε χρυσά συμβόλαια. Τα luxury brands επενδύουν αδρά σε πρόσωπα με τεράστια ψηφιακή απήχηση, δημιουργώντας μια νέα οικονομία επιρροής, όπου η εικόνα αξίζει όσο… μια πολυτελής καμπάνια.
Το σχόλιο σας