Sinsay: Το πλάνο των Πολωνών για 60 καταστήματα στην Ελλάδα στο τέλος του 2025
Πηγή Φωτογραφίας: marketingweek.gr
Παρά το γεγονός ότι ο αρχικός σχεδιασμός του πολωνικού ομίλου ειδών μόδας και ένδυσης LPP Group πριν τη δημιουργία του πρώτου καταστήματος στην Ελλάδα και στο Ηράκλειο Κρήτης στις αρχές του 2023, προέβλεπε την δημιουργία 30 καταστημάτων Sinsay στη χώρα μας, στην πορεία τα πράγματα άλλαξαν.
Η πορεία του ενός από τα πέντε εμπορικά σήματα που διαχειρίζεται ο όμιλος στη χώρα μας ήταν τέτοια, γεγονός το οποίο σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του LPP Group στην Ελλάδα, Σωτήρη Σιγάλα, οδήγησε στην εντατικότερη επέκταση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν 8 καταστήματα Sinsay στην Ελλάδα, το τελευταίο εκ των οποίων άνοιξε στη διάρκεια του περασμένου Απριλίου και με βάση το πλάνο, έως το τέλος του 2024 θα βρίσκονται εν λειτουργία έως και 30 σημεία πώλησης.
Η LPP έχει έδρα στο Γκντανσκ της Πολωνίας. Διατηρεί παρουσία σε 25 χώρες με 2.275 φυσικά καταστήματα στις αρχές του 2024 και σε περίπου 30 με online κατάστημα. Διαχειρίζεται τα πέντε εμπορικά σήματα Reserved, House, Cropp, Mohito και Sinsay. O όμιλος LPP είναι εισηγμένος στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας και αποτελεί εκ των μεγαλύτερων εταιρειών λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης στην Πολωνία με κύκλο εργασιών για τη χρήση του 2023, στα 4 δισεκατομμύρια ευρώ (17,4 δισ. πολωνικά Ζλότι). Η Sinsay είναι η νεότερη χρονικά επωνυμία στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου LPP. Έκανε το ντεμπούτο της με τα πρώτα καταστήματα στην Πολωνία την 1η Μαρτίου 2013. Αρχικά απευθύνονταν σε εφήβους. Επί του παρόντος η απήχηση της μάρκας εκτείνεται και σε καταναλωτές μεγαλύτερων ηλικιών ρούχα για γυναίκες, άνδρες καθώς και προϊόντα και αξεσουάρ για παιδιά. Η φιλοσοφία της Sinsay είναι ότι προσφέρει προϊόντα μόδας σε προσιτές τιμές. Στο εν λόγω brand υπάγονται 523 φυσικά καταστήματα σε περισσότερες από 18 χώρες και online παρουσία σε 16 χώρες.
To πλάνο για 60 καταστήματα στη διετία
Η Sinsay επελέγη στρατηγικά από τον όμιλο για την είσοδο και ανάπτυξη στην Ελλάδα. Έως και το τέλος του 2025 προβλέπεται ότι θα λειτουργούν περίπου 60 καταστήματα, ενώ στη συνέχεια εξετάζεται η επέκταση του ομίλου στη χώρα μας και με τα υπόλοιπα εμπορικά σήματα που διαχειρίζεται. Σημειώνεται πάντως ότι και τα 5 brands είναι διαθέσιμα στη χώρα μας αυτή τη στιγμή αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Σύμφωνα με τον κύριο Σιγάλα αυτή τη στιγμή η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφαία τριάδα χωρών της Ευρώπης από πλευράς πωλήσεων ανά τετραγωνικό μέτρο για τη Sinsay. Τον Ιούλιο πρόκειται να λειτουργήσουν τρία ακόμα καταστήματα σε Ξάνθη, Τρίκαλα και Κιλκίς. Πρόσφατα, μίσθωσε και ένα ακόμη κατάστημα επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης, στο κτίριο “Laurel” που ανέπτυξε η DKG Development. Η επιφάνεια του καταστήματος αυτού ανέρχεται στα 1.050 και η Sinsay το μίσθωσε για δέκα χρόνια, ενώ πρόκειται να λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2024. Να σημειωθεί ότι το τριώροφο κτίριο της DKG Development στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, φιλοξενεί και 57 επιπλωμένα εξυπηρετούμενα διαμερίσματα (serviced apartments) επιφάνειας από 16 έως και 29 τετραγωνκά μέτρα καθώς και ένα ακόμα εμπορικό κατάστημα εκτός από αυτό που μίσθωσε η Sinsay.
Σημειώνεται ότι η διάθεση των προϊόντων στην Ελλάδα και συνολικά σε 450 καταστήματα του ομίλου σε Ελλάδα, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Κροατία, Ουγγαρία, Ρουμανία και Βουλγαρία, πραγματοποιείται από το νέο κέντρο διανομής που ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2023 και βρίσκεται στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας.
Συζητήσεις για συνέργειες με άλλους λιανεμπόρους
Αυτή την περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για το ενδεχόμενο συνεργειών στην ελληνική αγορά με άλλους retailers με πιθανότατα συστέγασης σε μεγάλους εμπορικούς χώρους και προκειμένου να εξυπηρετηθεί το πλάνο για ταχύτερη ανάπτυξη του δικτύου της Sinsay. Σημειώνεται ότι η μέση επιφάνεια των καταστημάτων της Sinsay ανέρχεται σε περίπου 1.000 τ.μ. για την Ελλάδα ωστόσο η εταιρεία έχει λανσάρει και μικρότερα καταστήματα 600 έως και 700 τ.μ.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας