EDITOR'S PICK

Resort συλλογή, έργα τέχνης και Ferrari Roma: Η ζωή της Βικτόρια Μπέκαμ τα τελευταία χρόνια

Resort συλλογή, έργα τέχνης και Ferrari Roma: Η ζωή της Βικτόρια Μπέκαμ τα τελευταία χρόνια

Πηγή Φωτογραφίας: AP PHOTO//Resort συλλογή, έργα τέχνης και Ferrari Roma: Η ζωή της Βικτόρια Μπέκαμ τα τελευταία χρόνια

Η Βικτόρια Μπέκαμ μιλά για τη μεταμόρφωση της επιχείρησής της σε κερδοφόρο brand, την αγάπη της για τη δημιουργία, το ντοκιμαντέρ στο Netflix και την επιθυμία της για την παγκόσμια λιανική επέκταση
Παρά την αναγνώρισή της από τα τέλη της δεκαετίας του ’90, η Βικτόρια Μπέκαμ συνεχίζει να χτίζει ένα δυναμικό προσωπικό brand που πλέον εξελίσσεται σε κερδοφόρο επιχειρηματικό εγχείρημα.

Η εταιρεία της κατέγραψε αύξηση εσόδων άνω του 50% το 2023, ενώ οι ζημίες προ φόρων μειώθηκαν στα 2,9 εκατ. λίρες (περίπου 3.6 million). Την ίδια στιγμή, η Μπέκαμ εμπλουτίζει τη δραστηριότητά της με σειρά αρωμάτων και εμφανίσεις σε ντοκιμαντέρ, αρχικά στο project του συζύγου της Ντέιβιντ και τώρα σε δικό της προσωπικό αφιέρωμα από το Netflix.

Φέτος παρουσίασε για πρώτη φορά διά ζώσης τη resort συλλογή της στο Centurion της Νέας Υόρκης, σε συνεργασία με την American Express. Το φθινόπωρο, η ίδια θα είναι η πρωταγωνίστρια ενός νέου ντοκιμαντέρ που θα εξετάζει τη ζωή της ως δημιουργική διευθύντρια, δείχνοντας την αφοσίωσή της στην ποιότητα και τη λεπτομέρεια. Στην αποκλειστική της συνέντευξη στο Bloomberg, μιλά για τις προκλήσεις, τις ανασφάλειες και την εσωτερική αυτοπεποίθηση που κέρδισε έπειτα από σχεδόν 20 χρόνια στον χώρο της μόδας.

Η οικονομική ανάκαμψη της εταιρείας ήρθε μέσω μείωσης τιμών, συγχώνευσης των brands και στρατηγικών επενδύσεων από τη Μπέκαμ, τον σύζυγό της, και εταιρείες όπως τη XIX Management και τη NEO Investment Partners. Παρότι δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο αν το 2024 θα είναι κερδοφόρο, η τριετής διψήφια αύξηση των εσόδων δείχνει ότι η στρατηγική αποδίδει. Η ίδια δηλώνει υπερήφανη για την ανεξαρτησία της μάρκας, αλλά παραμένει ανοιχτή σε πιθανή πώληση σε πολυτελή όμιλο

Η Βικτόρια τονίζει πως ό,τι σχεδιάζει —από ένα T-shirt μέχρι ένα φόρεμα— πρέπει να αντανακλά ποιότητα και λειτουργικότητα. Αγαπά να επισκέπτεται καταστήματα, συλλέγει ρολόγια Patek Philippe και σύγχρονα έργα τέχνης και αντλεί έμπνευση από έργα του Francis Bacon και του Gary Hume. Η εμπειρία εξυπηρέτησης στα φυσικά της καταστήματα την ενδιαφέρει ιδιαίτερα, με έμφαση στην προσιτότητα και τη φιλοξενία για κάθε επισκέπτη.

Η ίδια δηλώνει πως στόχος της είναι η παγκόσμια επέκταση στη λιανική, ελπίζοντας να ανοίξει κατάστημα στη Νέα Υόρκη το επόμενο έτος. Στο ενδιάμεσο, απολαμβάνει τη δημιουργία, την καθημερινότητα με την οικογένεια και –όπως αποκάλυψε– οδηγεί μια Ferrari Roma.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments

Latest News

30.07.2025 | 21:42

Τζιτζικώστας: Η Κομισιόν θα δαπανήσει 17 δισ. για τα μεταφορικά δίκτυα

30.07.2025 | 21:39

Τουρκία: Το Σάββατο ξεκινά τις εξαγωγές αερίου προς τη Συρία

30.07.2025 | 21:31

Νέα επίθεση Τραμπ στην αιολική ενέργεια: «Δεν λειτουργεί, είναι απάτη»

30.07.2025 | 21:24

ΟΤΕ: Διεθνής αναγνώριση για την υπευθυνότητα και τη βιωσιμότητα μέσω FTSE4Good

30.07.2025 | 21:18

Κωνσταντοπούλου σε βουλευτές: «Ξεπλένετε Βορίδη και Αυγενάκη με δική σας ευθύνη»

30.07.2025 | 21:08

Φωτιά το Instagram: Η Φελίσια Τσαλαπάτη «έσπασε» τα θερμόμετρα με λευκό μπικίνι! [pics]

30.07.2025 | 20:56

ΑΕΚ: Επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι για τιμωρία της Ένωσης

30.07.2025 | 20:47

Ευρυδίκη Παπαδοπούλου για τον καρκίνο: «Δεν φοβόμουν για μένα, αλλά για τον μπαμπά μου»

30.07.2025 | 21:08

Φωτιά το Instagram: Η Φελίσια Τσαλαπάτη «έσπασε» τα θερμόμετρα με λευκό μπικίνι! [pics]

30.07.2025 | 20:47

Ευρυδίκη Παπαδοπούλου για τον καρκίνο: «Δεν φοβόμουν για μένα, αλλά για τον μπαμπά μου»

30.07.2025 | 19:49

Σπαλιάρας: «Θα προτιμούσα ο γιος μου να γίνει γιατρός και όχι… Σπαλιάρας»

30.07.2025 | 12:03

Σιωπηλή αγωνία για τη βασίλισσα Σοφία – Όσα τη βαραίνουν μακριά από τα φώτα

30.07.2025 | 01:55

Ξέσπασε η Δήμητρα Αλεξανδράκη: "Αναρωτιέμαι, ήταν πάντα ο κόσμος τόσο αρρωστημένος;"

29.07.2025 | 19:53

Κόρη Γονίδη: «Όποιος δεν πιστεύει στις υπερφυσικές δυνάμεις του, ας τον δει από κοντά!»

29.07.2025 | 19:35

Ρένος Χαραλαμπίδης: «Με έσωσαν όσοι μου πήραν τις γυναίκες»

29.07.2025 | 10:26

Ιωάννα Μπούκη: Full καλοκαίρι στη Σκιάθο – Βόλτες με τζετ σκι με τον Σρόιτερ

30.07.2025 | 17:25

Ε.Ε.: Νέο σύστημα ελέγχου των εξωτερικών συνόρων της από τον Οκτώβριο

30.07.2025 | 17:11

Κίνα: Προβαίνει σε κοινές στρατιωτικές ασκήσεις με τη Ρωσία

30.07.2025 | 13:38

Αμερικανοί και Ισραηλινοί συνεργάστηκαν με τον Σαράα για την καταστολή των Δρούζων

30.07.2025 | 12:07

Ευρώπη: Θέλει παλαιστινιακό κράτος ή παράδοση των Παλαιστινίων;

30.07.2025 | 11:39

Επίκειται παραπομπή Ερντογάν λόγω εμπορίου πετρελαίου με το Κουρδιστάν

29.07.2025 | 16:04

Η Baykar προωθεί social media με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη

29.07.2025 | 13:04

Η Τουρκία δεν υπέγραψε σχέδιο δράσης ενάντια στο Ισραήλ

29.07.2025 | 12:48

Ιράν σε ΗΠΑ-Ισραήλ: «Απαντάμε αποφασιστικά αν μας επιτεθείτε ξανά»

«Η αυτοκρατορία των likes: Πώς οι σταρ μετατρέπουν τα brands σε χρυσό»

Σε μια εποχή όπου ένα και μόνο post στα social media μπορεί να αποφέρει εκατομμύρια, οι διάσημοι – από σταρ του Χόλιγουντ μέχρι TikTokers και Instagram influencers – μετατρέπουν τη φήμη τους σε χρυσά συμβόλαια. Τα luxury brands επενδύουν αδρά σε πρόσωπα με τεράστια ψηφιακή απήχηση, δημιουργώντας μια νέα οικονομία επιρροής, όπου η εικόνα αξίζει όσο… μια πολυτελής καμπάνια.

«Η αυτοκρατορία των likes: Πώς οι σταρ μετατρέπουν τα brands σε χρυσό»

Labubu: Περισσότερα από ένα trend – Ο ψυχολογικός συμβολισμός τους

Labubu: Όχι απλώς ένα λούτρινο – Τι αποκαλύπτει η ψυχολογία πίσω από τη μανία της γενιάς Ζ

Labubu: Περισσότερα από ένα trend – Ο ψυχολογικός συμβολισμός τους

Αλλάζουν όλα στον έλεγχο αποσκευών: Καταργείται το όριο των 100 ml για υγρά

Οι περιορισμοί στα υγρά χειραποσκευών ενδέχεται να αρθούν σύντομα σε ευρωπαϊκά αεροδρόμια με νέους σαρωτές ασφαλείας - Η αλλαγή αφορά μόνο αεροδρόμια με τεχνολογία «έξυπνης ασφάλειας»

Αλλάζουν όλα στον έλεγχο αποσκευών: Καταργείται το όριο των 100 ml για υγρά

«Ιερείς-influencers»: Το Βατικανό φέρνει την πίστη στο TikTok

Η Καθολική Εκκλησία σε τροχιά ψηφιακής ανανέωσης

«Ιερείς-influencers»: Το Βατικανό φέρνει την πίστη στο TikTok

«Αγοράστε σπίτι, πάρτε διαβατήριο»: Το νέο κύμα μετεγκατάστασης στην Καραϊβική

Το λεγόμενο Citizenship by Investment (CBI) πρόγραμμα, το οποίο υιοθετείται από αυτά τα κράτη για την τόνωση της οικονομίας, δίνει πρόσβαση χωρίς βίζα σε έως και 150 χώρες

«Αγοράστε σπίτι, πάρτε διαβατήριο»: Το νέο κύμα μετεγκατάστασης στην Καραϊβική

Made in China και στην πολυτέλεια: Η μεγάλη ανατροπή στην καταναλωτική κουλτούρα

Αντίο Cartier, γεια σου Laopu: Η νέα πολυτέλεια είναι… κινεζική

Made in China και στην πολυτέλεια: Η μεγάλη ανατροπή στην καταναλωτική κουλτούρα

Ζοχράν Μαμντάνι: Κλειστό κάστρο το γαμήλιο πάρτι στην Ουγκάντα – φρουροί παντού, κινητά απαγορευμένα!

Ο υποψήφιος για τη δημαρχία της Νέας Υόρκης, Ζοχράν Μαμντάνι, φέρεται να γιόρτασε τον πρόσφατο γάμο του με την καλλιτέχνιδα και animator Rama Duwaji με ένα τριήμερο πολυτελές πάρτι 

Ζοχράν Μαμντάνι: Κλειστό κάστρο το γαμήλιο πάρτι στην Ουγκάντα – φρουροί παντού, κινητά απαγορευμένα!

Τα γεμιστά των ονείρων σας: Μυστικά μαγειρικής από δύο ειδικούς

Μόνο με ντομάτες και πιπεριές –όπως ορκίζονται κάποιοι– ή και με όποιο λαχανικό μπορεί να πάρει γέμιση;

Τα γεμιστά των ονείρων σας: Μυστικά μαγειρικής από δύο ειδικούς