Πολιτική

Το νέο πρόσωπο της δημόσιας υγείας:Ο Άδωνις Γεωργιάδης πρωτοστατεί στην αξιολόγηση-αναβάθμιση των νοσοκομείων

Το νέο πρόσωπο της δημόσιας υγείας:Ο Άδωνις Γεωργιάδης πρωτοστατεί στην αξιολόγηση-αναβάθμιση των νοσοκομείων

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi (Αρχείου)//Το νέο πρόσωπο της δημόσιας υγείας: Ο Άδωνις Γεωργιάδης πρωτοστατεί στην αξιολόγηση και αναβάθμιση των νοσοκομείων

Με καινοτόμα εργαλεία, διαφάνεια και τεχνολογία ο υπουργός Υγείας φέρνει την πραγματική φωνή των ασθενών στο προσκήνιο

Η δημόσια υγεία στην Ελλάδα αλλάζει σελίδα, με τον Άδωνι Γεωργιάδη να ηγείται μιας σημαντικής μεταρρυθμιστικής προσπάθειας που βάζει στο επίκεντρο την αξιολόγηση από τους ίδιους τους ασθενείς και την αποτελεσματική διαχείριση των νοσοκομείων. adonis neo psifiako ergaleio

Η πρωτοβουλία για το εργαλείο αξιολόγησης νοσοκομείων αποτελεί μια καινοτομία που αναβαθμίζει την εμπειρία των πολιτών και αναδεικνύει τις πραγματικές ανάγκες του συστήματος. Μέσω ενός απλού sms, ο ασθενής μπορεί να βαθμολογήσει κάθε πτυχή της επίσκεψής του, προσφέροντας μια ανεξάρτητη, μη πολιτικοποιημένη εικόνα της κατάστασης. Όπως υπογραμμίζει ο υπουργός, οι δημοσκοπήσεις δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα στα νοσοκομεία. Αντίθετα, η άμεση φωνή των πολιτών αποτελεί το πλέον αξιόπιστο εργαλείο για την αξιολόγηση και βελτίωση του συστήματος υγείας.

Παράλληλα, η εισαγωγή του βραχιολιού διαχείρισης περιστατικών σε μεγάλα νοσοκομεία όπως τα Γεννηματά, ΚΑΤ και Άγιοι Ανάργυροι, προσφέρει πρακτικές λύσεις για τη μείωση των χρόνων αναμονής και την βελτίωση της διαχείρισης των επειγόντων περιστατικών. Με χρωματική κωδικοποίηση των περιστατικών και στόχο την επίτευξη χρόνου αναμονής πέντε ωρών, το βραχιολάκι αποτελεί μια πραγματική καινοτομία που έχει ήδη αποδώσει σημαντικά αποτελέσματα. mitsotakis adonis vraxiolaki

Για τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό «1535»

«Την Τρίτη ξεκινάει η καινούργια τηλεφωνική γραμμή  «1566». Όλα τα της υγείας σε ένα τηλέφωνο με ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο. Πώς είναι το «1535» στο Υπουργείο Εργασίας για τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ που άλλαξε τα πάντα εκεί;  Εμείς θα έχουμε το «1566»».

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν σταματά εδώ. Με μια συνεχή μάχη επί έξι χρόνια, έχει φέρει στο φως έργα και μεταρρυθμίσεις που βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητα των πολιτών στη δημόσια υγεία.

Για το πρόγραμμα κατ’ οίκον διανομής φαρμάκων:

«Το κατ’ οίκον, ξεκίνησε πολύ καλά αλλά επειδή είχε πολύ μεγαλύτερη επιτυχία του αναμενομένου αυτό έφερε μεγάλη πίεση στο σύστημα. Οι καθημερινές παραγγελίες είναι 50% περισσότερες από ότι εμείς είχαμε προβλέψει. Άρα οι υποδομές της εταιρίας και του ΕΟΠΥΥ βρεθήκανε σε πολύ μεγάλη πίεση διότι τελικά η ροή είναι πολύ μεγαλύτερη. Όσον αφορά την αναμονή δεν είναι τόσο μεγάλη όσο νομίζετε. Για να σταλεί ένα φάρμακο κατ’ οίκον, έχει μια διαδικασία. Αυτά είναι ακριβά φάρμακα. Πρώτα πρέπει να εγκριθεί από τον φαρμακοποιό του ΕΟΠΥΥ. Αυτό μπορεί να πάρει και 6 και 7 μέρες. Αυτό δεν έχει να κάνει με την εταιρία, έχει να κάνει με τον ΕΟΠΥΥ. Αφού εγκριθεί από τον φαρμακοποιό του ΕΟΠΥΥ μπορεί η εταιρία να το παραλάβει και να το στείλει. Επίσης, σε κάποιες περιπτώσεις, είχε πάει ο κούριερ δύο φορές, είχε πάρει τηλέφωνο δεν το είχε σηκώσει, είχε επιστρέψει το φάρμακο πίσω. Δηλαδή έχουμε και τέτοια προβλήματα. Είμαστε όμως σε μια φάση που έχουμε ενισχύσει πολύ το προσωπικό. Έχει ενισχύσει και ο ΕΟΠΥΥ τις δυνάμεις του, βάλαμε και διάταξη στη Βουλή που επιτρέπει στους φαρμακοποιούς των δημοσίων νοσοκομείων να μπορούν και αυτοί να κάνουν εγκρίσεις για να γίνεται πιο γρήγορα η διαδικασία. Πιστεύω ότι σε ένα 10ημερο από σήμερα θα έχει εξομαλυνθεί».

Παραδείγματα που ξεχωρίζουν είναι:

  • Η σημαντική μείωση των χρόνων αναμονής στις εφημερίες των μεγάλων νοσοκομείων, με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων και καλύτερου συντονισμού των ιατρικών υπηρεσιών.
  • Η ενίσχυση των υποδομών και η αναβάθμιση εξοπλισμού στα δημόσια νοσοκομεία, ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι ασθενείς με σύγχρονες και ασφαλείς μεθόδους.
  • Η ψηφιακή διακυβέρνηση στην υγεία που μειώνει την γραφειοκρατία και επιτρέπει την ταχύτερη πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες και πληροφορίες.
  • Η στοχευμένη εκπαίδευση και ενδυνάμωση του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών και της επικοινωνίας με τους ασθενείς.
adonis georgiadis kat

Με αυτά τα βήματα, ο υπουργός δείχνει πως η δημόσια υγεία δεν είναι απλά ένα πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης, αλλά μια υπόθεση που αφορά την προστασία, την αξιοπρέπεια και την υγεία του κάθε πολίτη.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, με αίσθημα ευθύνης και αποφασιστικότητα, στέκεται στο πλευρό των ασθενών και των εργαζομένων, δείχνοντας πως η δημόσια υγεία μπορεί να γίνει πιο διαφανής, αποτελεσματική και φιλική προς τον πολίτη. Με αυτή τη μεταρρύθμιση, αποδεικνύει ότι η τεχνολογία και η διαφάνεια είναι τα κλειδιά για ένα σύγχρονο, λειτουργικό σύστημα υγείας. Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments