Η επιστροφή του μαξιμαλισμού: Η ιταλική κομψότητα νικά τη σιωπηλή πολυτέλεια

Πηγή Φωτογραφίας: instagram emilio pucci//Η επιστροφή του μαξιμαλισμού: Η ιταλική κομψότητα νικά τη σιωπηλή πολυτέλεια
Η αποχώρηση της «σιωπηλής πολυτέλειας»
Για χρόνια, η μινιμαλιστική τάση της quiet luxury κυριάρχησε στο street style και τις συλλογές των μεγάλων οίκων. Όμως το 2025 φέρνει την ανατροπή. Το χρώμα επιστρέφει, τα έντονα μοτίβα ανακτούν έδαφος και οι καταναλωτές αναζητούν statement κομμάτια που «φωνάζουν» στυλ.
Η Fallon Noble, μητέρα από το Long Island, εγκατέλειψε το μπεζ και αγόρασε ένα φούξια φόρεμα Pucci αξίας 1.900 δολαρίων, νιώθοντας –όπως λέει– ξανά παιδί. Η εμπειρία της αντικατοπτρίζει την παγκόσμια τάση: ο κόσμος διψά για έκφραση, όχι για ουδετερότητα.
Pucci, Missoni, Cavalli: Οι μεγάλοι επιστρέφουν
Οι ιταλικοί οίκοι με έντονη ταυτότητα και ιστορία ζουν μια νέα χρυσή εποχή. Στο MyTheresa, οι πωλήσεις Pucci και Missoni έχουν διπλασιαστεί, ενώ το vintage Cavalli γνωρίζει τεράστια άνθηση:
-
Στο The RealReal, οι πωλήσεις Cavalli ανέβηκαν 191% σε ετήσια βάση.
-
Στο Depop, οι αναζητήσεις Missoni αυξήθηκαν 91% μέσα σε μόλις δύο μήνες.
Ο μαξιμαλισμός είναι πλέον και συλλεκτικός.
Dolce Vita: Η αισθητική πίσω από την τάση
Η νέα τάση εμπνέεται από τη jet-set εποχή των ’60s και ’70s – μια κοσμοπολίτικη γυναίκα με καφτάνια, μαγιό Pucci, ένα ποτήρι Aperol στο χέρι και φόντο τα νερά της Κυανής Ακτής.
Η ζωή σε γιοτ, ρετιρέ και beach clubs μεταφέρεται πια στα social media και στις street εμφανίσεις. Όλο και περισσότερες γυναίκες, όπως η Νεοϋορκέζα Tamar Tzubeli, δηλώνουν ότι φορούν Missoni και Cavalli για να νιώθουν σαν σε διακοπές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Roberto Cavalli (@roberto_cavalli)
Τα brands που «διάβασαν» σωστά την εποχή
Η Camille Miceli, καλλιτεχνική διευθύντρια της Pucci, επέλεξε να αγνοήσει τη safe προσέγγιση της σιωπηλής πολυτέλειας και επένδυσε σε μια σταδιακή ανανέωση του brand. Το 2025, η στρατηγική της επιβραβεύεται: πολλά καταστήματα Pucci έχουν ξεπουλήσει.
Επιπλέον, ο συνδυασμός ευελιξίας και fun—όπως φουλάρια που γίνονται τοπ ή φούστες—απαντά στις ανάγκες της Gen Z.
Το καλοκαιρινό fashion μήνυμα: Ζήσε με στυλ
Το φετινό καλοκαίρι δεν είναι μπεζ. Είναι χρωματιστό, τολμηρό και ιταλικό. Το μήνυμα της μόδας είναι σαφές:
Ζήσε με στυλ, φόρα prints, αγκάλιασε τον μαξιμαλισμό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PUCCI (@emiliopucci)
Πηγή: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας