Γερμανία: Απολύθηκε ο επικεφαλής των σιδηροδρόμων εν μέσω κατακραυγής για προβλήματα στο δίκτυο

Πηγή Φωτογραφίας: Playstation Store, Train Sim World® 5: Frankfurt S-Bahn: S1, S8 & S9 Route Add-On
Στην απόλυση του επικεφαλής των κρατικών σιδηροδρόμων προχώρησε η γερμανική κυβέρνηση, μετά από χρόνια επικρίσεων για καθυστερήσεις, προβλήματα και αναξιοπιστία στο δίκτυο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών, η θητεία του διευθύνοντος συμβούλου της Deutsche Bahn AG, Ρίχαρντ Λουτς, η οποία κανονικά έληγε το 2027, θα τερματιστεί πρόωρα. Αν και θα παραμείνει για λίγο ακόμη στη θέση του, μέχρι να οριστεί ο αντικαταστάτης του.
Ο Λουτς βρισκόταν στο τιμόνι του κρατικού σιδοδρομικού φορέα από το 2017, με αποτέλεσμα να έχει γίνει αποδέκτης της λαϊκής οργής για την κατάσταση του δικτύου, τα προβλήματα και τις καθυστερήσεις στα τρένα.
Ενδεικτικά η ακρίβεια δρομολογίων στις υπεραστικές μεταφορές στη Γερμανία κινείται σε ιστορικό χαμηλό, με μόλις το 62,5% των τρένων να φτάνει στην ώρα του.
Την ίδια ώρα, ο Λουτς είχε δει τις απολαβές του να αυξάνονται λαμβάνοντας πέρυσι νέα σημαντική αύξηση μισθού που μαζί με τα μπόνους έφτασε την αμοιβή του στα 2,1 εκατ. ευρώ διογκώνοντας την κατακραυγή εναντίον του.
Τελικά εν μέσω καλοκαιριού και με τα προβλήματα να συνεχίζονται, η κυβέρνηση αποφάσισε να δώσει άμεσα λύση.
«Ξεκινάμε τώρα τη διαδικασία επιλογής νέου διευθύνοντος συμβούλου και στη συνέχεια θα προετοιμάσουμε τις σχετικές αποφάσεις για το εποπτικό συμβούλιο», δήλωσε ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Deutsche Bahn, Βέρνερ Γκάτσερ, στην ανακοίνωση που εξέδωσε.
Πιέσεις για εκσυγχρονισμότου δικτύου
Οι πολιτικές πιέσεις έχουν αυξηθεί για τον εκσυγχρονισμό της Deutsche Bahn, την αναβάθμιση των γερασμένων υποδομών της και την αποκατάσταση της αξιοπιστίας των σιδηροδρομικών συνδέσεων στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
Ο γερμανικός σιδηροδρομικός φορέας αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας, με περίπου 220.000 εργαζόμενους.
Η Deutsche Bahn κατέγραψε ζημίες περίπου 1,8 δισ. ευρώ το 2024, ένα σημαντικό νούμερο που ήταν ωστόσο καλύτερο από τις ζημιές του 2023, που είχαν φτάσει τα 2,7 δισ. ευρώ.
Η χαμηλή αυτή οικονομική επίδοση αποδόθηκε κυρίως στην κακή κατάσταση των υποδομών του σιδηροδρόμων, σε συνδυασμό με την συνολικά αρνητική συγκυρία για τη γερμανική οικονομία αλλά και τις απαιτήσεις των εργαζομένων για αυξήσεις.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας