Νέα πλατφόρμα για υποβολή καταγγελιών στα ΜΜΜ – Σε λειτουργία το report.oasa.gr
Πηγή Φωτογραφίας: [371440] ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΑ (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΗΣ / EUROKINISSI)
Στο report.oasa.gr, την νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα που τέθηκε σε εφαρμογή την Πέμπτη το πρωί, αναφέρθηκε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό.
Πρόκειται για μια εφαρμογή υποβολής καταγγελιών, για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στην οποία θα μπορεί ο πολίτης να υποβάλει την καταγγελία του για κάθε ΜΜΜ, λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό κλπ, για μια σειρά θεμάτων, όπως για παράδειγμα την κατάσταση του οχήματος, την συμπεριφορά του υπαλλήλου, τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια κ.α.
Ο κ. Κυρανάκης, αναφέρθηκε επίσης και στο θέμα της 24ωρης λειτουργίας των ΜΜΜ το περασμένο Σάββατο, υπογραμμίζοντας ότι το μέτρο είχε μεγάλη επιτυχία, καθώς το βράδυ του Σαββάτου, μεταφέρθηκαν περίπου 59.000 επιβάτες.
Report.oasa.gr: Τα βήματα για την υποβολή καταγγελίας
1. Είσοδος στην πλατφόρμα: Από οποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητό, πληκτρολογήστε τη διεύθυνση report.oasa.gr.
2. Επιλογή μέσου μεταφοράς: Αφού εμφανιστεί η αρχική σελίδα, πατήστε στο κουμπί «Ξεκινήστε εδώ» και επιλέξτε το μέσο με το οποίο ταξιδεύατε (Λεωφορείο, Τρόλεϊ, Μετρό, Ηλεκτρικός ή Τραμ).
3. Καθορισμός τύπου καταγγελίας: Στην επόμενη οθόνη επιλέξτε την κατηγορία που περιγράφει καλύτερα το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε – π.χ. Καθυστέρηση δρομολογίου, Ακύρωση δρομολογίου, Κακή κατάσταση οχήματος ή στάσης, Απρεπής συμπεριφορά προσωπικού ή ‘Αλλο.
4. Τοποθεσία και χρονικά στοιχεία: Επιλέξτε την ακριβή τοποθεσία του περιστατικού στον χάρτη ή πληκτρολογήστε τη διεύθυνση. Συμπληρώστε την ημερομηνία και την ώρα που συνέβη το γεγονός καθώς και τον αριθμό γραμμής ή σταθμού, εάν είναι διαθέσιμος.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας