Η Formula 1 δεν σταματά να προσφέρει συγκινήσεις, και το Grand Prix της Σιγκαπούρης αποτέλεσε άλλη μια ιστορική σελίδα για το σπορ. Κάτω από τα φώτα της Marina Bay, ο Τζορτζ Ράσελ πραγματοποίησε έναν υποδειγματικό αγώνα και κατέκτησε τη δεύτερη φετινή του νίκη, αφήνοντας πίσω του τον Μαξ Φερστάπεν και τον Λάντο Νόρις. Παράλληλα, η McLaren εξασφάλισε μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, επιβεβαιώνοντας την πλήρη αναγέννησή της και την επιστροφή της στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η κυριαρχία του Ράσελ στη Marina Bay
Ο Ράσελ, ξεκινώντας από την pole position, είχε απόλυτο έλεγχο από το πρώτο μέχρι το τελευταίο γύρο. Η στρατηγική της Mercedes αποδείχθηκε εξαιρετικά αποτελεσματική, με τον Βρετανό να διαχειρίζεται άψογα τη φθορά των ελαστικών και να κρατά πίσω του τον πάντα επικίνδυνο Φερστάπεν. Ο αγώνας κρίθηκε ουσιαστικά στα μέσα της διαδρομής, όταν ο Ράσελ ανταποκρίθηκε με ψυχραιμία στις επιθέσεις του Ολλανδού πρωταθλητή και άνοιξε διαφορά ασφαλείας, για να πάρει τελικά τη νίκη με διαφορά 5,4 δευτερολέπτων.
Ήταν μια εμφάνιση που θύμισε… παλιές καλές μέρες της Mercedes. Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα στη σεζόν, η ομάδα του Μπράκλεϊ δείχνει να ξαναβρίσκει ρυθμό, και ο Ράσελ απέδειξε ότι μπορεί να σταθεί ισάξια απέναντι στους κορυφαίους.
McLaren: Ομάδα με κεφαλαίο Ο!
Η McLaren από την πλευρά της ολοκλήρωσε έναν αγώνα-ορόσημο. Με τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι να τερματίζουν 3ος και 4ος αντίστοιχα, η ομάδα του Ζακ Μπράουν εξασφάλισε μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, επιτυγχάνοντας ένα σπάνιο back-to-back στην πιο απαιτητική κατηγορία του motorsport.
Η φετινή σεζόν για τη McLaren χαρακτηρίστηκε από απόλυτη σταθερότητα και ομαδικότητα. Ο Νόρις συνέχισε να δείχνει την ταχύτητα και την ωριμότητά του, ενώ ο Πιάστρι αποδείχθηκε η ευχάριστη έκπληξη της χρονιάς, καταφέρνοντας να διατηρηθεί στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών με 336 βαθμούς.
Η McLaren, χάρη στο τεχνικό επιτελείο του Άντρεα Στέλα, βρήκε τη χρυσή τομή ανάμεσα στην ταχύτητα και τη στρατηγική. Ο εξαιρετικός συνδυασμός του μονοθεσίου MCL60 με την αγωνιστική συνέπεια των πιλότων της την καθιστά –και δικαίως– την κορυφαία δύναμη στη Formula 1 αυτή τη στιγμή.
Οι πρωταγωνιστές της Σιγκαπούρης
Ο Φερστάπεν, παρά τη φιλότιμη προσπάθειά του, περιορίστηκε στη 2η θέση, καθώς η Red Bull φάνηκε να μην έχει την ισορροπία που χρειάζεται στη συγκεκριμένη πίστα. Ο Ολλανδός διατήρησε ωστόσο τον ανταγωνισμό ζωντανό, μένοντας 63 βαθμούς πίσω από τον Πιάστρι, με έξι αγώνες να απομένουν.
Ο Νόρις πίεσε ασφυκτικά τον Φερστάπεν στους τελευταίους γύρους, όμως αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την 3η θέση, συγκεντρώνοντας πολύτιμους βαθμούς για τη McLaren. Ο Πιάστρι, από την άλλη, με σταθερή και ώριμη οδήγηση, εξασφάλισε ακόμη ένα top 5 αποτέλεσμα, συνεχίζοντας το σερί επιτυχιών του.
Η νέα γενιά δείχνει τα δόντια της
Το φετινό πρωτάθλημα δείχνει ξεκάθαρα τη μετατόπιση ισορροπιών στη Formula 1. Οι νέοι πιλότοι –Πιάστρι, Νόρις, Ράσελ– έχουν πάρει για τα καλά τη σκυτάλη, αμφισβητώντας την κυριαρχία των «παλιών» όπως ο Χάμιλτον, ο Λεκλέρ και ο Αλόνσο. Ο Ράσελ ειδικά, με τις δύο νίκες του, έχει εδραιωθεί ως ο βασικός πόλος αναφοράς της Mercedes μετά τον Χάμιλτον.
Η βαθμολογία των οδηγών μετά τη Σιγκαπούρη
-
Όσκαρ Πιάστρι – 336 β.
-
Λάντο Νόρις – 314 β.
-
Μαξ Φερστάπεν – 273 β.
-
Τζορτζ Ράσελ – 237 β.
-
Σαρλ Λεκλέρ – 173 β.
-
Λιούις Χάμιλτον – 127 β.
-
Κίμι Αντονέλι – 88 β.
-
Άλεξ Άλμπον – 70 β.
-
Ισάκ Χάντζαρ – 39 β.
-
Νίκο Χούλκενμπεργκ – 37 β.
Όσκαρ Πιάστρι – 336 β.
Λάντο Νόρις – 314 β.
Μαξ Φερστάπεν – 273 β.
Τζορτζ Ράσελ – 237 β.
Σαρλ Λεκλέρ – 173 β.
Λιούις Χάμιλτον – 127 β.
Κίμι Αντονέλι – 88 β.
Άλεξ Άλμπον – 70 β.
Ισάκ Χάντζαρ – 39 β.
Νίκο Χούλκενμπεργκ – 37 β.
(Ακολουθούν Αλόνσο, Σάινθ, Στρολ, Λόσον, Όκον, Γκασλί και Τσουνόντα, όλοι κάτω από τους 35 βαθμούς.)
Το μέλλον προμηνύεται εκρηκτικό
Η συνέχεια του πρωταθλήματος αναμένεται συναρπαστική. Με έξι αγώνες να απομένουν, τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα στη μάχη των οδηγών. Ο Πιάστρι δείχνει να έχει το πάνω χέρι, αλλά ο Φερστάπεν και ο Ράσελ παραμονεύουν.
Η Σιγκαπούρη, ωστόσο, θα μείνει στην ιστορία όχι μόνο για τη νίκη του Ράσελ, αλλά κυρίως γιατί σηματοδότησε την επισφράγιση μιας νέας δυναστείας. Η McLaren, με συνέπεια, πάθος και στρατηγική ακρίβεια, επέστρεψε για τα καλά στο θρόνο της Formula 1.
Ο Ράσελ πανηγύρισε, ο Φερστάπεν πάλεψε, αλλά η πραγματική νικήτρια της βραδιάς ήταν η McLaren – η ομάδα που ξανάγινε αυτοκρατορία.
Πηγή: Pagenews.gr