EDITOR'S PICK

Το Ozempic «κόβει» τα επαγγελματικά γεύματα – Πώς αλλάζει η επιχειρηματική κουλτούρα

Το Ozempic «κόβει» τα επαγγελματικά γεύματα – Πώς αλλάζει η επιχειρηματική κουλτούρα

Πηγή Φωτογραφίας: Mario Tama/Getty Images

Τα φάρμακα απώλειας βάρους Ozempic και Mounjaro μεταμορφώνουν τις συνήθειες των στελεχών και τη δυναμική των επαγγελματικών συναντήσεων.

Η νέα πραγματικότητα στα επαγγελματικά γεύματα

Η εποχή των μακροσκελών επαγγελματικών γευμάτων με κρασί, γκουρμέ πιάτα και πολύωρες συζητήσεις φαίνεται να φτάνει στο τέλος της. Ο λόγος δεν είναι η οικονομική κρίση ή η έλλειψη χρόνου, αλλά… τα φάρμακα απώλειας βάρους όπως το Ozempic και το Mounjaro, που περιορίζουν σημαντικά την όρεξη και επηρεάζουν τη γαστρονομική κουλτούρα των επιχειρήσεων.

Μικρότερα πιάτα και πιο σύντομα ραντεβού

Σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη και άλλες επιχειρηματικές μητροπόλεις, ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες επιλέγουν πιο ελαφριά γεύματα και λιγότερο αλκοόλ. Οι εστιάτορες αναφέρουν πτώση στα έσοδα και μείωση της κατανάλωσης ανά πελάτη. Οι λεγόμενοι «Ozempic diners» συχνά αρκούνται σε ένα ορεκτικό αντί για πλήρες μενού, ενώ τα επαγγελματικά γεύματα διαρκούν πλέον λιγότερο από μία ώρα.

Η “δίαιτα” του Σίτι και οι αλλαγές στη γαστρονομία

Ο νομικός σερ Νάιτζελ Μπόρντμαν χαρακτηρίζει το Mounjaro «εργαλείο υγείας», σημειώνοντας ότι τα πιο σύντομα γεύματα δεν αποτελούν πρόβλημα, αλλά ένδειξη πειθαρχίας. Αντίστοιχα, ο σεφ Tom Brown του The Capital Hotel έχει προσαρμόσει το μενού του σε πιο ελαφριές επιλογές, ενώ ο διάσημος Heston Blumenthal εισήγαγε το “Mindful Experience Menu”, με μικρότερες ποσότητες και χαμηλότερες τιμές.

Η προσαρμογή της αγοράς εστίασης

Η Kate Nicholls, επικεφαλής της UK Hospitality, επισημαίνει ότι η αγορά ήδη προσαρμόζεται: περισσότερα μικρά πιάτα, λιγότερο αλκοόλ και περισσότερη ευελιξία στα μενού. «Δεν είναι το τέλος του επαγγελματικού γεύματος», τονίζει, «αλλά η αρχή μιας νέας εποχής». Ακόμη και γνωστές αλυσίδες, όπως η Hawksmoor, εξετάζουν την προσθήκη μικρότερων μερίδων για να καλύψουν τις νέες προτιμήσεις.

Αλλαγή στην κοινωνική δυναμική των ραντεβού

Ο επιχειρηματίας Charlie Gilkes, ιδιοκτήτης της αλυσίδας μπαρ Mr Fogg’s, παρατηρεί ότι οι πελάτες ξοδεύουν λιγότερα σε φαγητό, αλλά όχι απαραίτητα σε ποτά. «Πολλοί βγαίνουν πιο συχνά, ίσως επειδή νιώθουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για την εμφάνισή τους», σχολιάζει. Η κοινωνική επαφή παραμένει, αλλά το φαγητό δεν είναι πια το κεντρικό στοιχείο.

Η νέα κουλτούρα της “συνειδητής” επιχειρηματικότητας

Οι αναλυτές προβλέπουν ότι τα επαγγελματικά γεύματα θα επικεντρώνονται πλέον περισσότερο στη συζήτηση και τη δικτύωση, παρά στην κατανάλωση. Το παραδοσιακό business lunch δεν εξαφανίζεται – απλώς εξελίσσεται σε πιο υγιεινή, σύντομη και αποτελεσματική εκδοχή. Όπως σχολίασε χαρακτηριστικά ανώτερο τραπεζικό στέλεχος:
«Το επαγγελματικό γεύμα δεν πέθανε· απλώς έχασε την όρεξή του».

Πηγή: Pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments