TRAVEL ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H ΓΑΙΑΟΣΕ μετασχηματίζεται σε μια αμιγώς real estate εταιρεία

H ΓΑΙΑΟΣΕ μετασχηματίζεται σε μια αμιγώς real estate εταιρεία

Πηγή Φωτογραφίας: H ΓΑΙΑΟΣΕ μετασχηματίζεται σε μια αμιγώς real estate εταιρεία

Κάθε σταθμός, κάθε ακίνητο, κάθε εμπορευματικό κέντρο είναι μια ευκαιρία για επένδυση, για καινοτομία, για αναγέννηση.

Αλλαγή ρόλου για τη ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία θα στοχεύσει, πλέον, στην αξιοποίηση των ακινήτων της.

Στο πλαίσιο της 26ης Prodexpo 2025, του σημαντικότερου θεσμού για το real estate και τις επενδύσεις στην Ελλάδα, η ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. παρουσίασε το σχεδιασμό και τις ενέργειές της για την αναμόρφωση των Κεντρικών Σιδηροδρομικών Σταθμών, οι οποίοι μπορούν να μετατραπούν σε κόμβους αστικής ανάπτυξης.

Παράλληλα, η εταιρεία ανοίγει έναν ευρύτερο διάλογο ανταλλαγής απόψεων με την επενδυτική κοινότητα, για τις εν εξελίξει «Προσκλήσεις μη Δεσμευτικού Ενδιαφέροντος» για το Σ.Σ. Πειραιά και το Ν.Ε.Σ. Θεσσαλονίκης, οι οποίες έχουν ήδη δρομολογηθεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Παναγιώτης Μπαλωμένος, ανέφερε ότι  η ΓΑΙΑΟΣΕ μετασχηματίζεται ως αμιγώς πλέον real estate εταιρεία και ανακάμπτει η αγορά ακινήτων. «Δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε για εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου χωρίς την αναβάθμιση των κεντρικών σιδηροδρομικών σταθμών. Αλλά με ένα όραμα. Ο σιδηροδρομικός σταθμός του μέλλοντος δεν είναι απλώς ένα σημείο αναχώρησης και άφιξης. Είναι ένας ζωντανός κόμβος πόλης με συνδυασμένες χρήσεις, με εμπορικές δραστηριότητες, χώρους αναψυχής, γραφεία, ξενοδοχεία, πολιτισμό. Κάθε σταθμός, κάθε ακίνητο, κάθε εμπορευματικό κέντρο είναι μια ευκαιρία για επένδυση, για καινοτομία, για αναγέννηση. Η ΓΑΙΑΟΣΕ ανοίγει αυτό το νέο κεφάλαιο με αίσθημα ευθύνης αλλά και με αυτοπεποίθηση, γιατί έχει τη βούληση, τη στρατηγική, τους κατάλληλους συνεργάτες και την καθοδήγηση από τον Μέτοχό της και το εποπτεύον Υπουργείο για να μετατρέψει αυτή τη δυνατότητα σε πράξη».

Παράλληλα, ο Παναγιώτης Μπαλωμένος κάλεσε το επενδυτικό κοινό να συμμετάσχει στις προσκλήσεις μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος για το ΣΣ Θεσσαλονίκης, το ΣΣ Πειραιά και το ακίνητο στη Λάρισα, που είναι ήδη στον «αέρα», αλλά και στις δύο επόμενες προσκλήσεις που πρόκειται να ανακοινωθούν για το ΣΣ Αθηνών (Λαρίσης) και το ΣΣ Πελοποννήσου (Αθήνα), διαβεβαιώνοντάς τους ότι: «..μέσα από τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, θα δούμε σύντομα τους σιδηροδρομικούς σταθμούς να γίνονται το επίκεντρο της ζωής και της ανάπτυξης».

Η μεταμόρφωση των σταθμών σε σύγχρονους πολυδιάστατους μητροπολιτικούς πόλους

Για το σταθμό Αθηνών προτείνεται η αποκατάσταση των κτηρίων των δύο παλαιών σταθμών, η δημιουργία κτηρίου φιλοξενίας και η ανέγερση μεγάλου κτηρίου πάνω από τις γραμμές που θα περιλαμβάνει το νέο κτήριο του σταθμού, καταστήματα, γραφειακούς χώρους και χώρους εστίασης, ενώ παράλληλα θα συνδέει τις δύο εκατέρωθεν περιοχές της πόλης. Η συνολική προτεινόμενη δόμηση είναι 18.000 τ.μ. Προβλέπονται παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο και η κατασκευή ενός πολυώροφου υπόγειου σταθμού αυτοκινήτων κάτω από την πλατεία Λαρίσης.

Για το σταθμό Θεσσαλονίκης προτείνεται η αναβάθμιση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού, η κατασκευή νέου κτηρίου επάνω από τις γραμμές, με χρήσεις εμπορίου και εστίασης, όπως και η κατασκευή κτηρίου φιλοξενίας. Προβλέπονται παρεμβάσεις για την οδική πρόσβαση και κατασκευή πολυώροφου υπόγειου σταθμού αυτοκινήτων. Η συνολική προτεινόμενη δόμηση φθάνει τα 55.000 τ.μ.

Για το ακίνητο στη Λάρισα, των 400 στρεμμάτων, που βρίσκεται στον περιαστικό χώρο της Λάρισας, απέχει 6χλμ. από την πόλη, 3χλμ. από τον ΠΑΘΕ και είναι παρακείμενο στην παλιά εθνική οδό και την σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, κάτι που προσφέρει μεγάλη ευελιξία σχεδιασμού. Εκεί μπορεί να δημιουργηθεί ένα επιχειρηματικό πάρκο εθνικής εμβέλειας.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments