Black Friday 2025: Αντίστροφη μέτρηση για το μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός της χρονιάς–Προετοιμασίες,προσδοκίες
Πηγή Φωτογραφίας: BLACK FRIDAY ΣΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΡΜΟΥ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
Οι καταναλωτές στρέφονται σε στοχευμένες αγορές, αναζητώντας προσφορές σε τεχνολογία, είδη σπιτιού, ένδυση, τρόφιμα και υπηρεσίες, ενώ οι επιχειρήσεις επεκτείνουν τη διάρκειά τους, δημιουργώντας φαινόμενα Black Week ή ακόμη και Black Month.
Προετοιμασίες και προσφορές από τον εμπορικό κόσμο
Τα καταστήματα όλης της χώρας, από μεγάλες αλυσίδες έως μικρές συνοικιακές επιχειρήσεις, προετοιμάζονται πυρετωδώς για τις προσφορές. Οι κλάδοι που πρωτοστατούν παραδοσιακά είναι τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη, ενώ πλέον συμμετέχουν ενεργά και καταστήματα ενδυμάτων, υποδημάτων, αθλητικών ειδών, ειδών σπιτιού, καλλυντικών και βρεφικών προϊόντων. Ακόμη και φαρμακεία, γυμναστήρια, κομμωτήρια και φούρνοι αξιοποιούν τον θεσμό, αποστέλλοντας ενημερωτικά e-mails και ειδοποιήσεις στους πελάτες τους.
Μεγάλη προσοχή δίνεται και στις online αγορές, καθώς η τάση για mobile shopping ενισχύεται συνεχώς. Η ψηφιακή προετοιμασία των καταναλωτών έχει μετατρέψει την Black Friday σε μια ολιστική εμπειρία, συνδυάζοντας προσφορές, ψυχαγωγία και υπηρεσίες υποστήριξης.
Συμπεριφορές των καταναλωτών και τάσεις της αγοράς
Η οικονομική ανασφάλεια έχει οδηγήσει τους Έλληνες σε πιο «έξυπνες» αγορές. Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, ο καταναλωτής πλέον συγκεντρώνεται σε συγκεκριμένα προϊόντα και αξιοποιεί στο έπακρο τις εκπτώσεις, προγραμματίζοντας τις αγορές του από την αρχή του Νοεμβρίου. Μετά την κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων, η Black Friday έχει εξελιχθεί σε Black Week ή Black Month, ενώ η Cyber Monday ακολουθεί την 1η Δεκεμβρίου.
Οι mobile αγορές συνεχίζουν να αυξάνονται, με το 84% των ηλεκτρονικών συναλλαγών να πραγματοποιείται μέσω smartphones, ειδικά σε μεγάλες πόλεις όπως Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Ιωάννινα και Βόλο.
Τα δημοφιλή προϊόντα και οι κορυφαίες επιλογές
Στον τομέα της τεχνολογίας, τα smartphones και τα αξεσουάρ κυριαρχούν, με προϊόντα Xiaomi, Apple και Samsung να κατέχουν υψηλές πωλήσεις. Οι τηλεοράσεις 55’’–65’’ παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση, με μάρκες Samsung, LG και Kydos. Στις οικιακές συσκευές, ξεχωρίζουν πλυντήρια, στεγνωτήρια, σκούπες ρομπότ και κλιματιστικά, με μεγάλη ζήτηση σε υπηρεσίες εγκατάστασης και απεγκατάστασης.
Η ψυχαγωγία παραμένει δυναμική, με το gaming να πρωταγωνιστεί. Τα παιχνίδια EA FC 25, Spiderman 2 και Ghost of Tsushima κυριάρχησαν, ενώ η αγορά παιχνιδιών φυσικής μορφής για παιδιά και συλλεκτικά αντικείμενα σημείωσε σημαντική άνοδο. Οι οικογένειες συνεχίζουν να αποτελούν βασικό κοινό της Black Friday, αξιοποιώντας τον θεσμό για αγορές δώρων και προϊόντων δημιουργικότητας.
Η Black Friday 2025 επιβεβαιώνει τη μετατροπή της σε ένα ολοκληρωμένο εμπορικό φαινόμενο, συνδυάζοντας τεχνολογία, καθημερινές ανάγκες και ψυχαγωγία. Οι επιχειρήσεις επενδύουν σε προσφορές, online υπηρεσίες και υποστήριξη, ενώ οι καταναλωτές, έχοντας εξοικειωθεί με το mobile shopping, προσαρμόζουν τις συνήθειές τους, καθιστώντας τον Νοέμβριο τον πιο δυναμικό μήνα του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα.
Πηγή: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας