Αθλητισμός

Ολυμπιακός – NIKE «έκρηξη»: Το χρυσό deal των 10 εκατ. που αλλάζει επίπεδο τους Πειραιώτες

Ολυμπιακός – NIKE «έκρηξη»: Το χρυσό deal των 10 εκατ. που αλλάζει επίπεδο τους Πειραιώτες

Πηγή Φωτογραφίας: EUROKINISSI/Ολυμπιακός – NIKE «έκρηξη»: Το χρυσό deal των 10 εκατ. που αλλάζει επίπεδο τους Πειραιώτες

Οι «ερυθρόλευκοι» επιστρέφουν στη NIKE με το μεγαλύτερο συμβόλαιο μπασκετικής ομάδας στην Ελλάδα και ετοιμάζονται για νέα εποχή σε γήπεδο, φανέλες και εμπορική δυναμική.

Ιστορικό συμβόλαιο 10.000.000 ευρώ για τον μπασκετικό Ολυμπιακό

Ο Ολυμπιακός μπορεί δημόσια να εμφανίζεται στραμμένος στην αγωνιστική του πορεία και στην υπογραφή της σύμβασης για το νέο ΣΕΦ, όμως στο παρασκήνιο οι μηχανές δουλεύουν στο φουλ. Σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες του SPORT24 και του BIG 4 by Betsson, οι «ερυθρόλευκοι» ήρθαν σε πλήρη συμφωνία με τη NIKE, κλείνοντας ένα χρυσό deal που αγγίζει τα 10.000.000 ευρώ για τα επόμενα έξι χρόνια.

Πρόκειται για ένα συμβόλαιο που δεν περιορίζεται μόνο στις εμφανίσεις και στα ρούχα της ομάδας, αλλά συνδυάζει τον αγωνιστικό ρουχισμό με καθαρά οικονομικά έσοδα στο ταμείο του συλλόγου. Η ΚΑΕ Ολυμπιακός εξασφαλίζει έτσι μια σταθερή χρηματοδοτική «ανάσα» σε βάθος εξαετίας, την ώρα που σχεδιάζει το μέλλον της σε όλα τα επίπεδα.

Επιστροφή στη NIKE μετά από έξι χρόνια – αλλαγή σελίδας στην ένδυση

Έξι χρόνια μετά, ο Ολυμπιακός αλλάζει ξανά εταιρεία ένδυσης και επιστρέφει στη NIKE, σε μία συμφωνία με ξεκάθαρη σημειολογία. Η επιλογή δεν είναι απλώς εμπορική, είναι και συμβολική: οι Πειραιώτες συνδέονται ξανά με έναν από τους κορυφαίους παγκόσμιους αθλητικούς κολοσσούς, την ώρα που επιχειρούν συνολική αναβάθμιση του brand τους.

Οι φανέλες της νέας εποχής αναμένεται να παίξουν κεντρικό ρόλο στη σχέση του κόσμου με την ομάδα. Η υπογραφή της NIKE πάνω στις «ερυθρόλευκες» εμφανίσεις δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής ή μόδας. Στέλνει μήνυμα ισχύος, επαγγελματισμού και διεθνούς προσανατολισμού, τόσο στο ελληνικό κοινό όσο και στο ευρωπαϊκό περιβάλλον της Ευρωλίγκας.

Το μεγαλύτερο deal στην Ελλάδα – δεύτερο στην Ευρώπη πίσω μόνο από την Μπαρτσελόνα

Η ιστορικότητα της συμφωνίας δεν βρίσκεται μόνο στο συνολικό ποσό, αλλά και στη θέση που καταλαμβάνει στον χάρτη του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Το deal Ολυμπιακού – NIKE αποτελεί τη μεγαλύτερη οικονομική συμφωνία μπασκετικής ομάδας στην Ελλάδα και τη δεύτερη μεγαλύτερη στην Ευρώπη, πίσω μόνο από αυτή της Μπαρτσελόνα.

View this post on Instagram

A post shared by EKO Greece (@eko_greece)

Με απλά λόγια, οι Πειραιώτες παίζουν πια σε άλλη «πίστα» όσον αφορά τα εμπορικά τους δεδομένα. Η ομάδα που τα τελευταία χρόνια έχει επιστρέψει δυναμικά στο προσκήνιο αγωνιστικά, με Final Four, τίτλους και σταθερή παρουσία στην ελίτ, βλέπει τώρα και το ταμείο της – αλλά και το προφίλ της – να ακολουθούν ανοδική πορεία. Είναι ένα ακόμη βήμα για να εδραιωθεί ως ένας από τους πιο ισχυρούς οργανισμούς στο ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Νέο ΣΕΦ, νέα μπουτίκ, νέα εποχή στην εμπορική εικόνα

Το χρυσό deal με τη NIKE δεν έρχεται σε κενό αέρα. Συνδέεται άμεσα με το «νέο ΣΕΦ» και τη συνολική αναδιαμόρφωση της έδρας του Ολυμπιακού. Στο νέο γήπεδο προβλέπεται να λειτουργήσει μια τεράστια, υπερσύγχρονη μπουτίκ με προϊόντα της ομάδας, ντυμένα φυσικά από τη NIKE, η οποία θα είναι ανοιχτή όχι μόνο τις ώρες των αγώνων, αλλά και σε κανονικό ωράριο καταστημάτων.

Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος θα μπορεί να επισκέπτεται τον χώρο, να ζει την εμπειρία του γηπέδου ακόμη κι όταν δεν υπάρχει αγώνας, να αγοράζει φανέλες, ρούχα και αξεσουάρ, να συνδέεται καθημερινά με το brand του Ολυμπιακού. Σε συνδυασμό με την υπογραφή της NIKE, η μπουτίκ αναμένεται να αποτελέσει σημείο-μαγνήτη για φιλάθλους, οικογένειες, τουρίστες και φίλους του μπάσκετ.

Τρίτη μεγάλη εμπορική συμφωνία σε λίγους μήνες – το brand γιγαντώνεται

Η συμφωνία με τη NIKE έρχεται ως συνέχεια μιας σειράς μεγάλων εμπορικών deals που δείχνουν καθαρά την ανοδική πορεία του brand «Ολυμπιακός». Μέσα σε λίγους μήνες, οι Πειραιώτες έχουν ήδη ανακοινώσει συνεργασίες με την Arrena και τη NOVA, οι οποίες προβλέπεται να φέρουν από 5.000.000 ευρώ η καθεμία την επόμενη τριετία.

Πρόκειται για την τρίτη μεγάλη συμφωνία σε σύντομο χρονικό διάστημα, γεγονός που αποδεικνύει ότι η αγορά εμπιστεύεται το προϊόν «Ολυμπιακός μπάσκετ». Η σταθερή παρουσία στην κορυφή, το γεμάτο ΣΕΦ, οι επιτυχίες και η ισχυρή εικόνα της ομάδας μεταφράζονται πλέον σε σκληρά νούμερα. Το brand name των «ερυθρόλευκων» γιγαντώνεται, σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Τι σημαίνει το χρυσό deal για το μέλλον των Πειραιωτών

Πέρα από την οικονομική διάσταση, η επιστροφή στη NIKE και το συμβόλαιο των 10.000.000 ευρώ στέλνουν πολλαπλά μηνύματα για το μέλλον. Ο Ολυμπιακός μπαίνει στο «νέο γήπεδο» που οραματίζεται, όχι μόνο κυριολεκτικά με το προσχέδιο του νέου ΣΕΦ, αλλά και μεταφορικά στον τρόπο που αντιλαμβάνεται την οργάνωση, τη δομή και την εμπορική του εικόνα.

Με σταθερές πηγές εσόδων από χορηγίες κορυφαίου επιπέδου, η ΚΑΕ αποκτά μεγαλύτερη ευχέρεια κινήσεων: μπορεί να σχεδιάζει με μεγαλύτερη ασφάλεια το ρόστερ, να επενδύει σε υποδομές, να αναβαθμίζει την εμπειρία του φιλάθλου και να χτίζει ένα περιβάλλον που θυμίζει ολοένα και περισσότερο μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες.

Το deal με τη NIKE δεν είναι απλώς μια αλλαγή λογοτύπου στη φανέλα. Είναι ένα κομμάτι του παζλ μιας συνολικής στρατηγικής που θέλει τον Ολυμπιακό διαρκώς στην πρώτη γραμμή – εντός και εκτός παρκέ.

Πηγή: Pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments