ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ

Η Κίνα ακολουθεί ασθμαίνοντας την Ιαπωνία στις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων

Η Κίνα ακολουθεί ασθμαίνοντας την Ιαπωνία στις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων

Πηγή Φωτογραφίας: Pocket-inc, China-made EV batteries charge quicker than fuelling up at a gas station

Η νέα διαδικασία, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, εξαλείφει την άνοδο στις μπαταρίες κατά το στάδιο της κατασκευής για την αύξηση της πυκνότητας, θα οδηγήσει σε αύξηση 25% της χωρητικότητας της μπαταρίας

Η Panasonic αποκάλυψε ότι σχεδιάζει να λανσάρει μια νέα μπαταρία, η οποία βασίζεται στην υπάρχουσα χημεία, αλλά αλλάζει τη διαδικασία παραγωγής για να απελευθερώσει αυτό που η εταιρεία αποκάλεσε «κορυφαία παγκοσμίως» χωρητικότητα.

νέα διαδικασία

Η νέα διαδικασία, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, εξαλείφει την άνοδο στις μπαταρίες κατά το στάδιο της κατασκευής για την αύξηση της πυκνότητας, θα οδηγήσει σε αύξηση 25% της χωρητικότητας της μπαταρίας. Οι αναφορές ανέφεραν ότι μια άνοδος λιθίου μετάλλου σχηματίζεται στην μπαταρία όταν φορτίζεται για πρώτη φορά, αφήνοντας επιπλέον χώρο για υλικά καθόδου.

Σύμφωνα με την εταιρεία, χρησιμοποιώντας ένα παράδειγμα ενός Tesla Model Y, η αυτονομία θα αυξηθεί κατά σχεδόν 150 χλμ. σε σχέση με την τρέχουσα τεχνολογία.

Τα οφέλη της νέας διαδικασίας

Άλλα οφέλη που σχεδιάζονται να προκύψουν με την επόμενη φάση των μπαταριών περιλαμβάνουν μικρότερο ποσοστό νικελίου ή μείωση του βάρους και του κόστους των μπαταριών διατηρώντας παράλληλα την τρέχουσα αυτονομία οδήγησης.

Η Panasonic δήλωσε ότι οι μπαταρίες αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά μέχρι το τέλος του 2027. Αυτό τις καθιστά μια πιο άμεση και ρεαλιστική τεχνολογική βελτίωση από ορισμένες άλλες τεχνολογίες που διαφημίζονται, ειδικά τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, τις οποίες οι κατασκευαστές μπαταριών και οι αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως αγωνίζονται να καταστήσουν βιώσιμες.

Τεχνολογία στερεάς κατάστασης, η οποία αφαιρεί πλήρως τους υγρούς ή τους ηλεκτρολύτες γέλης από την μπαταρία, αντικαθιστώντας τους με στερεά μεταλλικά ή κεραμικά υλικά. Αυτό θα αύξανε εκθετικά την πυκνότητα και, επομένως, την αυτονομία οδήγησης που διατίθεται για τα ηλεκτρικά οχήματα. Έχουν επίσης το πλεονέκτημα της σημαντικά μικρότερης πτητικότητας. Η τεχνολογία ήταν δύσκολο να παραχθεί στην κλίμακα που απαιτείται για τα mainstream οχήματα και πρέπει να ξεπεράσει πολλά προβλήματα με τη μακροχρόνια χρήση.

Η χρήση μπαταριών

Οι μπαταρίες της Panasonic της Ιαπωνίας χρησιμοποιούνται πιο γνωστά σε πιο ισχυρές και μεγαλύτερης αυτονομίας εκδόσεις προϊόντων Tesla και προέρχονται επίσης από Toyota, Subaru, Mazda και άλλες.

Τα οχήματα του ομίλου Hyundai χρησιμοποιούν κυρίως μπαταρίες από άλλες κορεατικές εταιρείες, LG Energy Solution και SK On. Η LG Energy Solution προμηθεύει επίσης μπαταρίες στις Ford, GM, Mercedes, Rivian και Renault, ενώ η SK On προμηθεύει ή σχεδιάζει να προμηθεύσει τις Nissan και Polestar.

Η BYD, κάτι περισσότερο από μια απλή αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και ένας κατασκευαστής μπαταριών, προμηθεύει επίσης την τεχνολογία μπαταριών “Blade” με την υπογραφή της και σε άλλες μάρκες, δηλαδή Toyota, Mercedes, ορισμένα Tesla, Ford, Stellantis και Mahindra.

Η CATL της Κίνας είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών EV στον κόσμο, ο οποίος κατασκευάζει μπαταρίες σε πολλές διαφορετικές μορφές και χημικές ουσίες για ένα ευρύ φάσμα μαρκών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων Tesla, BMW, Hyundai, Honda, Toyota, VW, Volvo, Ford και XPeng, μεταξύ πολλών άλλων κινεζικών μαρκών.

Άλλες πολλά υποσχόμενες τεχνολογίες που έρχονται στην αγορά περιλαμβάνουν τις μπαταρίες ιόντων νατρίου, οι οποίες είναι λιγότερο ενεργειακά πυκνές, αλλά οικονομικά προσιτές, λιγότερο πτητικές και ικανές να λειτουργούν καλά σε ένα ευρύτερο φάσμα θερμοκρασιών. Η CATL ανακοίνωσε πρόσφατα μια νέα μπαταρία που χρησιμοποιεί αυτήν την τεχνολογία, η οποία πιστεύει ότι μπορεί να απορροφήσει ένα τεράστιο ποσοστό της τρέχουσας ζήτησης.

Πηγή: Pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments