Σε καραντίνα 7 ημερών ο οίκος ευγηρίας στη Θεσσαλονίκη
Ασβεστοχώρι: Σε καραντίνα επτά ημερών ο οίκος ευγηρίας, με όσους βρέθηκαν θετικοί να μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία.
Ασβεστοχώρι: Σε καραντίνα επτά ημερών ο οίκος ευγηρίας, με όσους βρέθηκαν θετικοί να μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία.
Θεσσαλονίκη κορωνοϊός: Από το Ασβεστοχώρι μίλησε ο καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας ο οποίος ανέφερε ότι τα κρούσματα είναι 36, ενώ ενημέρωσε ότι η διασπορά έγινε από εργαζόμενο.