Αθανάσιος Βαθιώτης: Κάνω κριτική στον Τσιόδρα, δεν κρύβομαι πίσω του
Αθανάσιος Βαθιώτης: Ο αντιπεριφερειάρχης Υγείας δήλωσε πως "φταίει ο ΕΟΔΥ για την κλινική "Ταξιάρχαι" και για τα λίγα τεστ σε ευπαθείς ομάδες".
Αθανάσιος Βαθιώτης: Ο αντιπεριφερειάρχης Υγείας δήλωσε πως "φταίει ο ΕΟΔΥ για την κλινική "Ταξιάρχαι" και για τα λίγα τεστ σε ευπαθείς ομάδες".