Βαλμπουενά για τη διαιτησία στον 2ο ημιτελικό: «Η ΑΕΚ έκανε συνέχεια καθυστερήσεις»
Ο Ματιέ Βαλμπουενά στις δηλώσεις που έκανε μετά τον 2ο ημιτελικό είχε παράπονα από τον διαιτητή της αναμέτρησης, λέγοντας χαρακτηριστικά πως δεν έδωσε όσα λεπτά καθυστερήσεων έπρεπε.