«Ποδαρικό» με αυξήσεις για δημοσίους υπαλλήλους και συνταξιούχους κάνει το '24
Οι αυξημένες αποδοχές για τον Ιανουάριο, αφορούν εκτός των άλλων 630.000 δημόσιους υπαλλήλους - για πρώτη φορά ύστερα από 14 χρόνια - και περίπου 1,8 εκατ. συνταξιούχους.
Οι αυξημένες αποδοχές για τον Ιανουάριο, αφορούν εκτός των άλλων 630.000 δημόσιους υπαλλήλους - για πρώτη φορά ύστερα από 14 χρόνια - και περίπου 1,8 εκατ. συνταξιούχους.
Μόλις χθες υπογράφηκε η Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας της Τσιμεντοβιομηχανίας για τα έτη 2023-2024. Η σύμβαση, με έναρξη ισχύος από 1η Ιανουαρίου 2023, προβλέπει αυξήσεις στους βασικούς μισθούς και στα βασικά ημερομίσθια ανά ειδικότητα εργαζομένων ως εξής: +5% από 1/1/2023, +5% από 1/4/2023 και +4% από 1/1/2024.
Με την απονομή των συγκεκριμένων νέων μερισμάτων, ο συνολικός αριθμός μερισματούχων ανέρχεται σε 300.367
Προωθείται απο την κυβέρνηση Μελόνι ενόψει της ανανέωση της συλλογικής σύμβασης εργασίας
Από την Πρωτοχρονιά, 660.000 δημόσιοι υπάλληλοι θα δουν τις αποδοχές τους να αυξάνονται για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια.
Για τους υπαλλήλους που η φύση των καθηκόντων τους απαιτεί την παροχή εργασίας σε εξωτερικούς χώρους, θα πρέπει να κάνουν χρήση των προβλεπόμενων μέσων ατομικής προστασίας
Οι παρεμβάσεις στις απολαβές των δημοσίων υπαλλήλων προβλέπουν: 1. Οριζόντια αύξηση κατά 70 ευρώ τον μήνα για όλους. 2. Αύξηση της οικογενειακής παροχής κατά 20-50 ευρώ τον μήνα (ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών). 3. Αύξηση κατά 30% του επιδόματος θέσης ευθύνης.
Το νέο ενιαίο μισθολογικό του δημοσίου η εφαρμογή του οποίου ξεκινάει από την 1η Ιανουαρίου του 2024 παρουσιάζει το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας.
Από 1η Ιανουαρίου 2024 αυξάνονται οι μισθοί όλων των δημοσίων υπαλλήλων
Παράλληλα και οι δύο αυτές κοινωνικές κατηγορίες μπορεί να βρεθούν διπλά ωφελημένες, εφόσον έχουν παιδιά, αφού αυξάνεται σε αυτούς το αφορολόγητο όριο.
Οριζόντιες αυξήσεις στους δημοσίους υπαλλήλους για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Νέο μισθολόγιο για τους υπαλλήλους του δημοσίου τομέα φαίνεται να εξετάζει η κυβέρνηση, με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ να προαναγγέλλει αυξήσεις για τους εργαζόμενους.
Εκτίμησε πως θα είναι μηδενικό το πρωτογενές έλλειμμα του 2022 ενώ για τα ταμειακά διαθέσιμα απάντησε πως είναι περίπου 39 δισεκατομμύρια ευρώ
Δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως οι αποφάσεις (ΦΕΚ 2000 Β / 27-3-2023 και 2132 Β / 3-4-2023) με τις οποίες καθορίζεται η διαδικασία εφαρμογής του Συστήματος κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων.
Η είδηση για αυξήσεις στους δημοσίους υπαλλήλους το 2024 ξεχώρισε στην πρώτη θεματική συνέντευξη τύπου με ατζέντα τα θέματα οικονομίας, ανάπτυξης και απασχόλησης που παραχώρησε την Δευτέρα (23/1) ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Προσοντολόγιο στο Δημόσιο: Αυτό το τελευταίο δεν φαίνεται να υπολόγισε ο σημερινός Υπουργός Εσωτερικών, αφού, με Προεδρικό Διάταγμα, το Δημόσιο αποκτά προσοντολόγιο – κλαδολόγιο.
Δημόσιοι υπάλληλοι: Δραστική μείωση των υφιστάμενων κλάδων και ειδικοτήτων προβλέπει το νέο Προεδρικό Διάταγμα για τη λειτουργία του Δημοσίου που προωθεί η κυβέρνηση.
Ο υπουργός Μάκης Βορίδης κατέστησε σαφές ότι η πόρτα της εξόδου ανοίγει για τον υπάλληλο του δημοσίου τομέα, που σημειώνει τέσσερις αρνητικές αξιολογήσεις και στη βάση αντικειμενικών γεγονότων, νεωτερισμός που οδήγησε στις ατακαδόρικες απαξιώσεις περί αξιολόγησης α λα πολυεθνική.
Δημόσιοι υπάλληλοι: Στις δεξιότητες των δημοσίων υπαλλήλων θα γίνεται πλέον η αξιολόγηση τους, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν διαθέτουν αυτά που χρειάζεται η εκάστοτε υπηρεσία
Δημόσιοι υπάλληλοι: Κάθε φορέας έχει προγραμματίσει την διαθεσιμότητα των ταμειακών διαθέσιμων του για την καταβολή της μισθοδοσίας του προσωπικού του στην προγραμματισμένη ημερομηνία
Δημόσιοι υπάλληλοι: Την Μεγάλη Πέμπτη 21 Απρίλιου θα γίνει η πληρωμή της μισθοδοσίας των δημοσίων υπαλλήλων και των Σωμάτων Ασφαλείας, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών.