Νόμος και Τάξη
Λίγα 24ωρα πριν τη ΔΕΘ με τους 3300 αστυνομικούς να περιφρουρούν την πόλη, ο Λάμπρος Καλαρρύτης καταπιάνεται με τον "νόμο και την τάξη". Στο νέο του blog στο Pagenews.gr σχολιάζει τα όσα συμβαίνουν στα Εξάρχεια -που δεν θα μείνουν αφύλαχτα- αλλά και τις κινήσεις της κυβέρνησης για να επιβάλλει την τάξη.