Εξοικονόμηση κατ’οίκον: Τη Δευτέρα ανοίγει και πάλι η πλατφόρμα
Εξοικονόμηση κατ'οίκον: Από τη Δευτέρα (16/9) ανοίγει και πάλι η πλατφόρμα για τις ηλεκτρονικές αιτήσεις του προγράμματος Εξοικονόμηση κατ'οίκον.
Εξοικονόμηση κατ'οίκον: Από τη Δευτέρα (16/9) ανοίγει και πάλι η πλατφόρμα για τις ηλεκτρονικές αιτήσεις του προγράμματος Εξοικονόμηση κατ'οίκον.
Εξοικονομώ κατ οίκον 2019: Δείτε πότε αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα και να ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την ένταξη στη β’ φάση του προγράμματος.
Εξοικονομώ κατ' Οίκον: Δείτε πώς να κάνετε την αίτησή σας για να ενταχθείτε στο πρόγραμμα. Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα μπορούν να συμπληρώσουν την αίτησή τους στην ειδική ιστοσελίδα και στην ειδική πλατφόρμα του προγράμματος.