Μπάσκετ Γυναικών: Επαναλαμβάνεται το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός
Μπάσκετ Γυναικών: Επαναλαμβάνεται το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός. Με ψήφους 5-0 η ΚΕΔ αποφάσισε και σε δεύτερο βαθμό την επανάληψη του πρώτου τελικού της Α1 Γυναικών.
Μπάσκετ Γυναικών: Επαναλαμβάνεται το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός. Με ψήφους 5-0 η ΚΕΔ αποφάσισε και σε δεύτερο βαθμό την επανάληψη του πρώτου τελικού της Α1 Γυναικών.
ΑΕΚ - ΠΑΟΚ: Ο Αθλητικός Δικαστής του ΕΣΑΚΕ έκανε μερικώς δεκτή την ένσταση του «Δικέφαλου του Βορρά».