Υπουργείο Τουρισμού: «Ντου» από τους εργαζόμενους στον Επισιτισμό
Υπουργείο Τουρισμού: Στο υπουργείο Τουρισμού εισέβαλαν οι εργαζόμενοι στον Επισιτισμό που πραγματοποιούν πορεία στο κέντρο της Αθήνας.
Υπουργείο Τουρισμού: Στο υπουργείο Τουρισμού εισέβαλαν οι εργαζόμενοι στον Επισιτισμό που πραγματοποιούν πορεία στο κέντρο της Αθήνας.