Συνάντηση με αντιπροσωπεία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών για την Επιτροπή «Ελλάδα 2021»
Επιτροπή «Ελλάδα 2021»: Με αντιπροσωπεία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) συναντήθηκαν μέλη της Επιτροπής «Ελλάδα 2021». Οι δύο πλευρές έδωσαν τα χέρια για τη δημιουργία ψηφιακής έκθεσης που θα αναφέρεται στην ιστορία του Πανεπιστημίου, με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων.