Γιώργος Σπανός για Παναθηναϊκό!
Ο ιδιοκτήτης του Ατρομήτου Γιώργος Σπανός, συνεχάρη τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού επειδή παρά τα επεισόδια που έγιναν, αυτοί δεν έφυγαν και έπαιξαν το παιχνίδι εντός των τεσσάρων γραμμών, ενώ τους ευχήθηκε να κατακτήσουν και το πρωτάθλημα.