Οριακή η κατάσταση στη Μόρια
Αποχή εργαζομένων στο Κέντρο Υποδοχής.
Αποχή εργαζομένων στο Κέντρο Υποδοχής.
Ζητούν να μεταφερθούν στον δημοτικό καταυλισμό Καρά Τεπέ.
Διαμαρτύρονται για την πολύμηνη καθυστέρηση της εξέτασης των αιτημάτων ασύλου.
Όπως δηλώνουν έχουν εξαντληθεί όλα τα όρια υπομονής τους.
Ζητούν την ανανέωση των συμβάσεών τους.
Η ιατροδικαστική εξέταση θα γίνει αύριο.
Για το προσφυγικό.
Αφορμή στάθηκε η τοποθέτηση χημικών τουαλετών στο λιμάνι της Μυτιλήνης για την εξυπηρέτηση των φιλοξενουμένων στο πλοίο.
Απολογητική στάση από τον υπουργό.
Αφότου δεν τα κατάφερε να φτάσει στο νησί με αεροπλάνο το πρωί, το μεσημέρι προσπάθησε και με ελικόπτερο.
Το ζευγάρι ήθελε να φύγει από το νησί.
Σύμφωνα με τον ίδιο, όσο μικρότερη είναι η αλληλεγγύη των άλλων ευρωπαϊκών κρατών προς την Ελλάδα, τόσο τα προβλήματα που υπάρχουν θα μεγαλώνουν.
Επίσης, απορρίφθηκε και η δημιουργία κλειστού προαναχωρησιακού κέντρου στη Λέσβο.
"Η βελτίωση των συνθηκών ζωής, προϋποθέτει την άμεση λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων, ώστε οι δομές φιλοξενίας να πληρούν όλους τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας".
Σύλληψη των τεσσάρων δραστών που οδηγούνται σήμερα στον ανακριτή.
Εντός της ημέρας αναμένονται ανακοινώσεις για το πού θα μεταφερθούν οι πρόσφυγες.