Από 1η Ιουνίου οι αποζημιώσεις για κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA
ΟΑΣΑ αποζημιώσεις: Την 1η Ιουνίου θα ξεκινήσουν οι αποζημιώσεις για τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών.
ΟΑΣΑ αποζημιώσεις: Την 1η Ιουνίου θα ξεκινήσουν οι αποζημιώσεις για τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών.
Ευχαριστημένος ο ΟΑΣΑ από το νέο τρόπο έκδοσης εισιτηρίων.
Όπως ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ, χάρη στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, τον μήνα Σεπτέμβριο η αύξηση των εσόδων ξεπέρασε το 20% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Αυξήθηκαν τα έσοδα του ΟΑΣΑ, μειώθηκε και η εισιτηριοδιαφυγή σε λεωφορεία - τρόλεϊ.
Καταργείται από τον ΟΑΣΑ το χάρτινο ηλεκτρονικό εισιτήριο μειωμένου κομίστρου.
Δείτε πότε θα καταργηθεί το μειωμένο εισιτήριο του ΟΑΣΑ.
Σε ολιγόωρο καθολικό κλείσιμο των πυλών στον σταθμό «Σύνταγμα» του Μετρό θα προχωρήσει ο ΟΑΣΑ.
Οδηγίες από τον ΟΑΣΑ για την έκδοση και την επαναφόρτιση των ηλεκτρονικών καρτών.
Ο ΟΑΣΑ αναφέρει ότι η διαδικασία εξελίσσεται ομαλά.
Έως και σήμερα, ο ΟΑΣΑ έχει διεκπεραιώσει περισσότερες από 95.000 αιτήσεις ανέργων και ΑμεΑ, οι οποίοι μπορούν, πλέον, να φορτίζουν την κάρτα τους με δωρεάν μετακινήσεις.
Αν έχετε αναρωτηθεί ποτέ με ποιον τρόπο επιλέγεται η αρίθμηση των λεωφορείων της Αθήνας και ευρύτερα του λεκανοπεδίου, υπάρχει απάντηση.
Το βίντεο από τον ΟΑΣΑ δόθηκε στην δημοσιότητα σε μια προσπάθεια ολοκλήρωσης του έργου των ηλεκτρονικών εισιτηρίων.
Οδηγίες ΟΑΣΑ στο επιβατικό κοινό για το κλείσιμο στις μπάρες του μετρό «Σύνταγμα»..
Πλέον μπορείτε να φορτίσετε το ηλεκτρονικό εισιτήριο από το κινητό σας μέσω της εφαρμογής ATH.ENA Card. Δείτε τη διαδικασία.
Όσοι έχετε ακόμη κάποιο χάρτινο εισιτήριο, ο ΟΑΣΑ δίνει οδηγίες για το πώς και πού μπορείτε να το ανταλλάξετε με το ηλεκτρονικό.
Από την ερχόμενη εβδομάδα το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι διαθέσιμο και στα περίπτερα. Ωστόσο, δεν θα διαθέτουν εισιτήρια της μιας διαδρομής, μειωμένα και εισιτήρια για το αεροδρόμιο.
Μετά από την ταλαιπωρία της χθεσινής 24ωρης απεργίας στο Μετρό, οι ουρές και η ασυνεννοησία με το ηλεκτρονικό εισιτήριο επέστρεψαν στους σταθμούς.
Κλείνουν σταδιακά οι μπάρες σε 4 από τους 40 σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού καθώς ξεκινά τη λειτουργία του το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Με το χάρτινο εισιτήριο να αποτελεί παρελθόν, το ηλεκτρονικό και οι αντίστοιχες ηλεκτρονικές κάρτες γίνονται μέρος της καθημερινής μας μετακίνησης με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι εδώ. Τέλος εποχής στα χάρτινα και στις κάρτες αφού παύουν να ισχύουν από την Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου, οπότε καθίσταται υποχρεωτική η χρήση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών.
Τέλος το χάρτινο εισιτήριο από Τετάρτη καθώς λήγει η προθεσμία που είχε δώσει το υπουργείο Μεταφορών. Πλέον θα ισχύει μόνο το ηλεκτρονικό εισιτήριο για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.