Νοσηλεύτρια του ΕΟΔΥ πήγε για έλεγχο σε σχολείο και βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό
ΕΟΔΥ κρούσματα: Η νοσηλεύτρια υπεβλήθη και εκείνη σε τεστ ανίχνευσης κορωνοϊού και βρέθηκε θετική και έτσι ο ΕΟΔΥ ενημέρωσε άμεσα τους υπεύθυνους του εκπαιδευτικού ιδρύματος.