Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης: Ξεκινάει το πρόγραμμα «Δικαίωμα στη Μουσική»
Ξεκινάει το πρόγραμμα «Δικαίωμα στη Μουσική» του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών.
Ξεκινάει το πρόγραμμα «Δικαίωμα στη Μουσική» του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών.
Το πρόγραμμα «Πάμε Ορχήστρα» εγκρίθηκε ήδη από το Δημοτικό Συμβούλιο, όπως ενημερώνει ο Δήμος.