Θετικός στον κορωνοϊό ο Μανώλης Σιώπης - Το ανακοίνωσε ο ίδιος
Σιώπης κορωνοϊός: Ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού, του Πανιωνίου και του Άρη βρέθηκε θετικός στον ιό. Ο ποδοσφαιριστής της Αλάνιασπορ ενημέρωσε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι μένει σπίτι του σε καραντίνα.