Μεγάλη Παρασκευή: «Ω γλυκύ μου έαρ» – Ο πιο συγκλονιστικός ύμνος της Ορθοδοξίας
Το μοιρολόι της Παναγίας
Το μοιρολόι της Παναγίας
Σήμερα Μεγάλη Παρασκευή (18/04), μετά την αποκαθήλωση του Εσταυρωμένου, στην Ακολουθία του Επιταφίου, στους ναούς όλης της χώρας ψάλλεται ο ύμνος «Ω γλυκύ μου έαρ».
Ω γλυκύ μου Έαρ: Ένα σπάνιο βίντεο.