Με ''σβηστές τις μηχανές'' έκανε το καθήκον του!
Σαν σε προπόνηση έκανε ο Ολυμπιακός το 1-0 στη σειρά του α' γύρου των playoffs της Basket League, καθώς επικράτησε με 97-73 του Άρη στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Το μεσημέρι του Σαββάτου {22/4 στις 16:00} ο δεύτερος αγώνας των δύο ομάδων.