ΔΕΗ: Ανακοίνωσε την πώληση του 49% του ΔΕΔΔΗΕ
ΔΕΗ: Η ΔΕΗ ανακοίνωσε την πώληση του 49% του ΔΕΔΔΗΕ στη Macquarie Asset Management μετά από την έγκριση από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων.
ΔΕΗ: Η ΔΕΗ ανακοίνωσε την πώληση του 49% του ΔΕΔΔΗΕ στη Macquarie Asset Management μετά από την έγκριση από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων.
ΔΕΗ: Εγκρίθηκε σήμερα Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021 με πλειοψηφία η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΔΕΗ αλλά και η πώληση του 49% του ΔΕΔΔΗΕ από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων.