Πρέσβης του Κατάρ: Ελπίζω σε βελτίωση των στρατηγικών σχέσεων με την Ελλάδα
Η γόνιμη συνεργασία ωφελεί τους πολίτες
Η γόνιμη συνεργασία ωφελεί τους πολίτες
Πρέσβης του Κατάρ: «Εκφράζω την εκτίμησή μου και τον έπαινο στην ελληνική κυβέρνηση, στον φιλικό ελληνικό λαό και στη μακροχρόνια και ιστορική φιλία μεταξύ του Κράτους του Κατάρ και της Ελλάδας».
Πρέσβης Κατάρ: Έστειλε μήνυμα για αξιοποίηση των μελλοντικών ευκαιριών ο Αμπντουλαζίζ Άλι Αλ-Νάαμα.