ΔΗΣΥ για προανακριτική Novartis: “Aποτελεί χλεύη απέναντι στην οφειλόμενη αναζήτηση της αλήθειας”
Για fake προανακριτική που οδηγείται σε πόρισμα φιάσκο κάνει λόγο η Δημοκρατική Συμπαράταξη.
Για fake προανακριτική που οδηγείται σε πόρισμα φιάσκο κάνει λόγο η Δημοκρατική Συμπαράταξη.
Σήμερα το μεσημέρι ο Αλέξης Τσίπρας και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος θα έχουν την πρώτη τους συνάντηση μετά τη διαμάχη για τη δικογραφία με τη Novartis.
Tι εκτίμησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, για την Προανακριτική για τη Novartis.
Στην σημερινή συνεδρίαση στη Βουλή τίθεται επί τάπητος το ζήτημα της αρμοδιότητας στην υπόθεση Novartis.
Στην Προανακριτική δεν θα παραστούν επίσης ο Αντώνης Σαμαράς, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος και ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Διαβιβάστηκε στη Βουλή νέα δικογραφία για την υπόθεση Novartis με νέα στοιχεία από την εισαγγελία κατά της Διαφθοράς, μέσω της εισαγγελίας του Αρείου Πάγου.
Με επιστολές τους, προς τον πρόεδρο της Επιτροπής, Θοδωρή Δρίτσα, ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Παναγιώτης Πικραμμένος αρνούνται να παραστούν στην προανακριτική για την υπόθεση Novartis.
Ο Δ. Αβραμόπουλος επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι η ειδική κοινοβουλευτική επιτροπή, μετά την αποχώρηση όλων των βουλευτών της αντιπολίτευσης, έχει χάσει τη νομιμοποίησή της.
Η απόφαση του Αντώνη Σαμαρά να μην παραστεί στην Προανακριτική για τη Novartis δεν αποτελεί έκπληξη.
Αποδεχτήκατε τη λογική "κουκούλα στους ψευδομάρτυρες κουκούλα και στην έρευνα"» αναφέρει ο κ. Λοβέρδος.
Ο κ. Βούτσης προσέθεσε μάλιστα πως «αυτή η τακτική δυστυχώς δεν βοηθάει στην αποκάλυψη των όποιων πραγματικών πλευρών, που είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν, της αλήθειας, σε αυτή την ιστορία».
Τι αναφέρουν σε κοινή τους δήλωση οι κ.κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, Ανδρέας Λοβέρδος και Γιώργος Κουτρουμάνης, μετά την αποχώρηση όλης της αντιπολίτευσης από την επιτροπή προκαταρκτικής εξέτασης.
Η επιτροπή εκτός από τον Αντώνη Σαμαρά θα αποστείλει πρόσκληση στη συνέχεια στους κ.κ. Μάριο Σαλμά, Άδωνι Γεωργιάδη, Γιάννη Στουρνάρα και Γιώργο Κουτρουμάνη.
"Πόλεμος" ανακοινώσεων από Μαξίμου και ΝΔ μετά τις αποχωρήσεις από την προανακριτική για τη Novartis.
Απαξιωτική ήταν η απάντηση του Παύλου Πολάκη στις καταγγελίες του Άδωνι Γεωργιάδη περί σκευωρίας εναντίον του.
Επίθεση στον πρόεδρο της ΝΔ, Κυριάκο Μητσοτάκη με φ΄ντο την προανακριτική της Novartis εξαπέλυσε ο Δημήτρης Τζανακόπουλος.
Αποχώρησαν τα κόμματα, όπως είχαν προειδοποιήσει εξάλλου, από την προανακριτική για τη Nοvartis μετά την απόρριψη του αιτήματος των κομμάτων της αντιπολίτευσης να καταθέσουν οι προστατευόμενοι μάρτυρες και ο Κωνσταντίνος Φρουζής.
Με αποχώρηση απειλούν ΝΔ, Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ποτάμι από την προανακριτική για την Novartis, εφόσον δεν κληθούν να καταθέσουν οι προστατευόμενοι μάρτυρες.
O αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο θέμα της Novartis.
Ο άλλοτε επικεφαλής της φαρμακοβιομηχανίας Novartis δηλώνει «στη διάθεση της Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής.
Νέα παρέμβαση από τους συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά.