Θεσσαλονίκη: Σε εξέλιξη η πρώτη έξοδος για την Πρωτομαγιά
Ξεκίνησε η έξοδος των Θεσσαλονικέων, εν όψει του εορτασμού της Πρωτομαγιάς.
Ξεκίνησε η έξοδος των Θεσσαλονικέων, εν όψει του εορτασμού της Πρωτομαγιάς.
Ο ηλεκτρικός θα λειτουργεί από τις 8 το πρωί σύμφωνα με απόφαση των εργαζομένων.
Σε ισχύ έχουν τεθεί τα μέτρα της Τροχαίας ενόψει της αργίας της Πρωτομαγιάς.
Πρωτομαγιά στο Πάρκο Σταύρος Νιάρχος με μουσική, χορό και ελεύθερη είσοδο.
Τα λιβάδια των Νάρκισσων είναι από τις κύριες φυσικές αξίες που συνθέτουν την ταυτότητα και το τοπίο των Πρεσπών.
Κατά την εορταστική περίοδο θα ισχύουν οι απαγορεύσεις κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου.
Σε 24ωρη απεργία θα προχωρήσει η ΠΝΟ την Πρωτομαγιά.