Αλευρογιάννης στον διαιτητή Παντελίδη: «Παίξε καλά πουτ*** γιε…»
Ο πρόεδρος της ΚΑΕ Πανιώνιος, Σταύρος Αλευρογιάννης, αποβλήθηκε στη διάρκεια του αγώνα με το Λαύριο, καθώς καταφέρθηκε εναντίον του διαιτητή Παντελίδη με βαριές εκφράσεις στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου.