ΠΑΟΚ: Κλείνει η Θύρα 4 για μία αγωνιστική
ΠΑΟΚ: Η Θύρα 4 κλείνει για μία αγωνιστική, λόγω της μη τήρησης των μέτρων κατά του κορωνοϊού στο ντέρμπι με τον Άρη στη Τούμπα.
ΠΑΟΚ: Η Θύρα 4 κλείνει για μία αγωνιστική, λόγω της μη τήρησης των μέτρων κατά του κορωνοϊού στο ντέρμπι με τον Άρη στη Τούμπα.
ΠΑΟΚ: Η θύρα 4 εξέφρασε τις έντονες ανησυχίες της για τη μελλοντική πορεία της ομάδας.